۱۸۵ بازی و سرگرمی برای کودکان/ برطرف کردن مشکلات از طریق بازی

    کد خبر :249490

کتاب «نخستین بازی‌های شاد و کودکانه» دربردانده ۱۸۵ بازی و سرگرمی برای کودکان اثر آلموت بارتل با ترجمه لیلا لفظی از سوی نشر ذکر منتشر شد.

این کتاب دارای 185 بازی و سرگرمی برای بچه‌های سه‌ماهه تا سه‌ساله به همراه روش‌های و راهنمایی‌های مفید در ایجاد انگیزه برای خردسالان است که در 120 صفحه منتشر شده است.

آلموت بارتل مربی علوم تربیتی و نیوسنده موفقی است. وی آثار بی‌شماری در زمینه‌های مختلف از جمله سرگرمی‌های کودکان؛ توصیه و مشاوره برای والدین و کتاب‌های تخصصی علوم تربیتی و آموزشی نگاشته که هم‌اکنون به 30 زبان ترجمه شده است. او در جنوب مونیخ زندگی می‌کند.

اوقات بی‌نظیری برای بچه‌ها و والدین‌شان وجود دارد که بتوانند همدیگر را در آغوش بگیرند، نوازش کنند، با تمام وجود بخندند و لذت ببرند. ایده‌ها و بازی‌های جالب و متعددی وجود دارد که می‌توان به کمک آنها لبخند به لبان کودک آورد، حواس پنج‌گانه او را تحت تاثیر قرار داد و کاری کرد که او بتواند دنیای اطرافش را کشف و شناسایی کند.

نویسنده در این کتاب تعداد بی‌شماری ایده‌های بکر و خلاق برای بازی با کودک ارائه می‌دهد که والدین و. خواهر و برادرهای بزرگتر بدون در نظر گرفتن تدارکات خاصی می‌توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

به گزارش فارس ، در این کتاب والدین متوجه می‌شوند که برخی از مشکلات چه آسان و به شیوه بازی و سرگرمی حل می‌شود.

کتاب «نخستین بازی‌های شاد و کودکانه» که در دسته پرورش و تربیت کودک قرار می‌گیرد با قیمت 7 هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید