تشریح فعالیت‌های وزارت ورزش در سال حمایت از کالاهای ایرانی

  • ورزشی
  • جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸
    کد خبر :249402

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاسداری از اقتصاد کشور یک وظیفه ملی است و همه زیر مجموعه‌های وزارت ورزش و جوانان باید در این راستا حرکتی هماهنگ داشته باشند.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در خصوص نامگذاری سال ۹۷ از سوی رهبر انقلاب با عنوان «حمایت از کالاهای ایرانی» گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توجه به موضوع اقتصاد ورزش بعنوان یکی از برنامه‌های جدی و راهبردی در طی هفده ماه مسئولیت خود گفت: آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور بر اشتغال و رونق اقتصادی و مقابله با بیکاری جوانان تاکید ویژه دارند و انشاءالله بنده و مجموعه همکاران در وزارت ورزش و جوانان، استانها، فدراسیون‌ها و مجموعه‌های مرتبط با ورزش همگام با چهلمین فجر انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، برنامه‌های اشتغال و خودکفایی به همراه حفظ و گسترش نشاط اجتماعی را در جامعه ورزش و جوان دنبال می‌کنیم.

دکتر سلطانی فر گفت: حفظ نظام، منافع ملی و کیان کشور از جمله موضوعاتی است که در اقتصاد نیز با آن مواجه هستیم و وزارت ورزش و جوانان در جهت سیاست‌ها و برنامه‌های دولت خدمتگزار در سال ۱۳۹۷ در جهت تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی از تمامی فدراسیون‌های ورزشی و ادارت کل استان‌ها، باشگاه‌ها و دیگر بخش‌های مرتبط با ورزش می‌خواهد با برنامه ریزی منسجم و عملی در جهت اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار این وزارتخانه باشند.

دکتر سلطانی فر با اشاره به تشکیل مرکز توسعه مشارکت‌ها و سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش در تشکیلات جدید وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه ایجاد این مرکز بعنوان قلب راهبردی و برنامه ریزی شکوفایی و حمایت از موضوع اقتصاد ورزش یکی از مهمترین برنامه‌های من در هر دو دولت یازدهم و دوازدهم هنگام معرفی کابینه به مجلس محترم بود و خوشحالم که این آینده نگری مبتنی بر دیدگاه‌ها و فرمایشات رهبر انقلاب برای موضوع مهم اقتصاد است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از چهره‌های ورزشی و قهرمانان خواست بیش از پیش به تبلیغ و ترویج مصرف کالای ایرانی اهتمام ورزند و علاقه مندان ورزش و هم وطنان را هم به مصرف کالای ایرانی ترغیب کنند.

دکتر سلطانی‌فر با تاکید مجدد به فدراسیون‌های ورزشی برای رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در تمامی موارد مرتبط با اقتصاد ورزش گفت: پاسداری از اقتصاد کشور یک وظیفه ملی است و همه زیر مجموعه های ورزش و جوانان باید هماهنگ حرکت کنند و سلیقه‌ها را کنار بگذارند و بر اساس یک دستورالعمل رفتار کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همه مدیران و تصمیم گیران حوزه ورزش و جوان باید بدانند که راه اصولی مبارزه با مصرف بی رویه کالاهای خارجی و مقابله صحیح با بحران‌های بیکاری، مصرف کالای داخلی است که اشتغال فرزندانمان و از بین رفتن بیکاران جامعه را تضمین می نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید