سونی بازار گوشی‌های میان‌رده را باخت

    کد خبر :24935

شرایط نچندان خوب سونی در بازار موبایل باعث شده که این شرکت استراتژی خودش را عوض کند.

سونی اعلام کرد که دیگر قصد ندارد گوشی‌های میان‌رده راهی بازار کند. در واقع سونی به روند تولید گوشی‌های Xperia X  و Xperia X Compact خاتمه دارد و دیگر قصد ندارد گوشی‌های میان‌راه راهی بازار کند. این شرکت ژاپنی خبر توقف تولید گوشی‌های میان‌رده خودش را در مراسمی که برای سهام‌داران برگزار کرده بود، اعلام کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجی کالا ، سونی تصمیم گرفته که تمام تمرکز خودش را روی فروش گوشی‌های رده بالا خواهد گذاشت و حداقل سالی دو گوشی پرچم‌دار راهی بازار خواهد کرد. با این حساب محصولات جدید سونی باید ویژگی‌های جذابی داشته باشند تا بتوانند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند. حداقل سونی برای اینکه بتواند شرایط خودش را در بازار موبایل بهبود ببخشد نیاز دارد که محصولات بهتری راهی بازار کند. البته تغییرات نرم‌افزاری هم باید در این گوشی‌ها صورت بگیرد تا کاربران تجربه کاربری بهتری به دست بیاورند.

انتظار داریم که گوشی‌های جدید سونی در نمایشگاه IFA  امسال که در شهریور ماه برگزار می‌شود معرفی شوند. هنوز چیزی از این گوشی‌ّها لو نرفته، اما قطعا به زودی خبرهایی از این محصولات به بیرون درز می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید