با کمیته اخلاق در خصوص رفتار غیر مسئولانه ویسی نامه مکاتبه کردیم

  • ورزشی
  • جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
    کد خبر :249313

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با ابراز گلایه از رفتار عبدالله ویسی گفت: مگر ویسی از رسانه‌ها حکم مربیگری گرفت که در رسانه‌ها استعفا می‌دهد؟

استقلال خوزستان بعد از نتایج ضعیفی که در این فصل با عبدالله ویسی گرفت و قرار گرفتن در انتهای جدول و کاندیدای سقوط شدن، حالا چند روزی است که کاملا در بلاتکلیفی به سر می‌برد. ویسی بعد از تعطیلات لیگ در پایان هفته بیست و پنجم و قبل از سفر به خارج از کشور ابتدا تمرینات را تا روز چهارم تعطیل اعلام کرد و بعد از چند روز از طریق رسانه‌ها استعفای خود را از هدایت این تیم اعلام کرد. این رفتار به مذاق مدیران باشگاه استقلال خوزستان خوش نیامد و به صورت رسمی از وی خواستند تا این استعفا را کتبی به باشگاه اعلام نماید که این اتفاق تا به حال رخ نداده است.

امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ضمن ابراز گلایه از رفتار عبدالله ویسی و غیر حرفه‌ای خواندن حرکت وی در طرح استعفا به صورت شفاهی از طریق رسانه‌ها اظهار داشت: مگر ویسی حکم مربیگری‌اش را از رسانه‌ها گرفته بود که استعفایش را از طریق رسانه‌ها اعلام کرد؟ این رفتار غیر حرفه‌ای و غیر مسئولانه است و ویسی باید عواقب این رفتار را بپذیرد و مسئول آن باشد.

وی اضافه کرد: ما بلافاصله بعد از مطلع شدن از خبر استعفای وی از طریق رسانه‌ها به صورت مکتوب از او خواستیم که تا ۴۸ ساعت به کتبا و رسما استعفایش را اعلام کند و اگر هم استعفا نداده باز هم آن را کتبا به ما اعلام نماید. اما متاسفانه ایشان هیچ واکنشی به نامه باشگاه نشان نداد و کاملا ما و تیم را بلاتکلیف گذاشته است. آن هم در روزهایی به این حساسی که لیگ به هفته های پایانی‌اش نزدیک شده و جنگ بقا در انتهای جدول حسابی داغ است و از دست رفتن حتی یک امتیاز می تواند در پایان فصل غرامت سنگینی را متوجه تیم نماید.

مدیرعامل استقلال خوزستان تصریح کرد: رفتار ویسی به هیچ وجه پسندیده و حرفه‌ای نیست و او باید مسئولیت این رفتار غیر حرفه‌ای را بپذیرد و اگر این رفتار منتهی به سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک شود عواقب این اتفاق متوجه ویسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سلطانی با بیان این مطلب که هیات مدیره و کمیته اخلاق فدراسیون رسما و کتبا از رفتار غیر حرفه‌ای ویسی مطلع شده‌اند بیان داشت: بر اساس برنامه قبلی که ایشان داده‌اند فردا دور جدید تمرینات آغاز می‌شود و ما تا فردا منتظر می‌مانیم. اگر ویسی سر تمرین حاضر شد و یا تکیف ما را مشخص کرد که هیچ. در غیر این صورت هم از طریق کمیته اخلاق پیگیر احقاق حق و حقوق خود می‌شویم و هم این که هیات مدیره نشستی فوری برگزار کرده و در این خصوص تعیین تکلیف می کند. ما نمی‌توانیم بیشتر از این زمان را از دست بدهیم و خطر سقوط را برای تیم افزایش بدهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید