«صفر صفر» نوروز امسال پخش نمی شود/ برنامه به برآورد مالی نرسید

    کد خبر :249186

برنامه «صفر صفر» که پیش از این گفته شده بود توسط تیم «حالا خورشید» و با اجرای رشیدپور روی آنتن می رود هنوز در کنداکتور پخش شبکه سه قرار نگرفته است.

مرتضی میرباقری معاون سیما در برنامه «شما و سیما» که ۲۸ اسفند روی آنتن رفت در توضیحی از برنامه های نوروز ۹۷ در سیما اعلام کرد که عوامل برنامه «حالا خورشید» نوروز امسال با برنامه «صفر صفر» به آنتن بازمی گردند و این در حالیست که هنوز هیچ برنامه ای در کنداکتور شبکه سه سیما در نظر گرفته نشده است.

اولین فصل از برنامه «صفر صفر» فروردین سال ۹۵ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و رضا رشیدپور اجرای این برنامه را بر عهده داشت. رشیدپور در این برنامه شبانه با هنرمندان و چهره ها گفتگو می کرد و قرار بود این برنامه ادامه پیدا کند اما بعد از نوروز دیگر پخش نشد و بعد از آن هم وی برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» را اجرا کرد.

با این حال امروز دوم فروردین است و هنوز این برنامه در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار نگرفته است البته قبل از نوروز ۹۷ بنا بود برنامه «صفر صفر» به تولید برسد اما براساس گفته ها، به دلیل حجم کارهایی که رضا رشیدپور قبل از نوروز بر عهده داشته این کار میسر نشده است.

به گزارش مهر، ساخت برنامه گفتگومحور «صفر صفر» در شبکه سه به مرحله برآورد هم نرسیده است و این برنامه نه تنها در نوروز ۹۷ پخش نمی شود بلکه مشخص نیست که بعد از نوروز ۹۷ هم عوامل «حالا خورشید» برنامه شبانه روی آنتن ببرند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید