خروج از برجام، محور اولین گفت‌وگوی تلویزیونی مشاور امنیت ملی جدید ترامپ

    کد خبر :249068

جان بولتون که به تازگی از سوی رییس‌جمهوری آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید معرفی شد، در آخرین توییت خود به موضوع گفت‌وگوی تلویزیونی آتی خود در شبکه فاکس‌نیوز اشاره کرد.

جان بولتون در صفحه توییتر خود نوشته است که به همراه مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در یک برنامه تلویزیونی شبکه خبری فاکس نیوز به نام آوتنامبرد اورتایم شرکت خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی جدید ترامپ خاطرنشان کرد که برای گفت‌وگو درباره احتمال خروج آمریکا از توافق ایران (برجام) در این برنامه حضور می‌یابد.

رییس‌جمهوری آمریکا به تازگی جان بولتون را به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید منصوب کرد. دونالد ترامپ در توییتر خود نوشت: مفتخرم اعلام کنم که از نهم آوریل جان بولتون مشاور امنیت ملی جدید من خواهد بود.

به گزارش ایسنا، جان بولتون که در دولت جورج بوش پسر برای دوره‌ای سفیر ایالات متحده در سازمان ملل بود، به مواضع تندش علیه کشورمان معروف است. ترامپ به تازگی رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا را هم در یک توییت برکنار و اعلام کرد که مایک پامپئو، رئیس سیا را به جای او می‌گمارد. پامپئو نیز مواضع تندی علیه ایران و برنامه هسته‌ای کشورمان دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید