توافق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و نیروی دریایی سپاه برای فعالیت در مرز‌های آبی کشور

    کد خبر :248975

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از توافق اولیه با نیروی دریایی سپاه پاسداران برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های آبی کشور خبر داد.
سردار علی مؤیدی خرم‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون شاهد اتخاذ تدابیر خوبی از جانب رئیس جمهور برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور هستیم، چراکه این ستاد در خط مقدم مبارزه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده تا این ستاد در سال جاری براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که در دو روز گذشته اعلام شدند در راستای حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی گام بردارد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با قاچاق کالا و ارز باید حمایت از کالا‌های ایرانی و فرهنگ‌سازی در جهت استفاده از آن‌ها باشد که در این راستا امسال برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور اجرایی خواهد شد.

مویدی خرم‌آبادی مطرح کرد: برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های جغرافیایی باید با هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف کشور شاهد برداشته شدن گام‌های مناسبی در این عرصه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به توافقات صورت گرفته با نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های آبی کشور، افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در روز‌های گذشته نشستی با فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران و ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شده و در این راستا مقرر شد در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های آبی کشور طرحی ارائه شود و نیروی دریایی سپاه پاسداران در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد: در مرز‌های خاکی نیز در حال تجدید نظر در برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جهت اثرگذاری هرچه بیشتر اقدامات هستیم، البته این موارد با رعایت حقوق مردم انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید