وقوع ۹ تصادف در محورهای استان سمنان/ یک نفر جان باخت

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰
    کد خبر :248814

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در اولین روز سال۹۷، ۹ فقره حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این حوادث یک دختر بچه سه ساله جان باخت.

سرهنگ حسن خسروجردی از وقوع ۹ فقره حادثه جرحی طی نخستین روز سال۹۷ در محورهای استان سمنان خبر داد و ابراز داشت: در این حوادث ۲۵ نفر مجروح شدند.

وی افزود: ساعت ۲۰:۲۰ روز گذشته واژگونی ال-۹۰ در کیلومتر ۸۱ روستای دلبر واقع در بخش بیارجمند شاهرود مصدوم شدن سه سرنشین و مرگ دختر بچه سه ساله این سواری رابر اثر بی‌توجهی راننده به جلو رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه شعار نوروز طرح ترافیک پرهیز از خطر و آرامش در سفر انتخاب‌شده است، ابراز داشت: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی اضافه کرد: طی ایام نوروز در همه شهرها و روستاها امکان اسکان مسافران وجود دارد لذا گردشگران می‌توانند هنگام خستگی ضمن اقامت و بهره‌گیری از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای استان با هوشیاری کامل به مسیر خود ادامه دهند.

وی افزود: هم اکنون محور تهران به سمت مشهد شاهد ترافیک پرحجم ولی روان هستیم که رعایت فاصله طولی، قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز می تواند خاطره سفر را دلنشین کند.

از ابتدای طرح ترافیکی پلیس ( ۲۴اسفندماه۹۶ تا کنون) هشت نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.

۲۸۶ سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز ۹۶ به وقوع پیوست و ۲۸ نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید