قانون ارتقاء سلامت اداری در دولت اصلاحات بنیان گذاشته شد

    کد خبر :24864

محمدعلی رمضانی گفت: در دولت اصلاحات قانون ارتقاء سلامت اداری بنیان گذاشته شد که بر اساس آن 17 آیین‌نامه و قانون پایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدعلی رمضانی در نشست مبارزه با فساد و ارتقای سلامت اداری که در موسسه دین و اقتصاد برگزار شد،  گفت: سازمان مردم نهاد سمن تشکلی غیر رسمی است که از اوایل دهه 80 شکل گرفته است. در آن زمان دکتر عارف به عنوان معاون اول دولت از حامیان این سازمان بود که بر این اساس در ابتدا محور ارتقای سلامت اداری در بازرسی کشور در دولت اصلاحات صورت گرفت که مسئولیت کمیته آن را دکتر جعفری برعهده داشت. یعنی در دولت اصلاحات قانون ارتقاء سلامت اداری بنیان گذاشته شد که بر اساس آن 17 آیین‌نامه و قانون پایه‌گذاری شد.

او در ادامه گفت: در همین راستا کارگاه‌‌های ‌آموزشی شکل گرفت که در تمامی استان‌ها به وسیله اساتید دانشگاه اجرا شد اما در دولت نهم به حاشیه رانده شد. در  دولت یازدهم افراد دوباره دور هم جمع شدند تا اهداف این سازمان مردم‌نهاد را پیگیری کنند چرا که کار مبارزه با فساد کاری علمی است و بنیان دانشی می‌خواهد. ما در پی کار سیاسی نیستیم اما باید بتوانیم به شکل پیشگیرانه با انجام کارهای علمی، توسعه سلامت اداری کشور را به جایگاه قابل قبولی بازگردانیم.

این اقتصاددان تاکید کرد: اگر چه خود را با نمره‌های جهانی می‌سنجیم اما به نسبت آموزه‌های دینی که در کشور وجود دارد باید نمره قابل‌قبول‌تری در این حوزه کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید