ریدلی اسکات با چینی‌ها وارد مذاکره شد/ ساخت اکشنی از جنگ عراق

    کد خبر :248534

ریدلی اسکات در حال مذاکره با طرف‌های چینی است تا یک تریلر اکشن چینی را که موضوعش در خاورمیانه می‌گذرد، تولید کند.

به گزارش بازتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، ریدلی اسکات فیلمساز کهنه‌کار هالیوود قرار است یک درام جنگی ۳۵ میلیون دلاری را بر مبنای یک موضوع ملی برای چینی‌ها بسازد.

ریدلی اسکات کارگردان و تهیه‌کننده کهنه‌کار با کمپانی چینی ژیجانگ تلنت در حال مذاکره است تا درامی با عنوان «ماموریت عمان» را که تریلری اکشن است بر مبنای موضوعی که موجب برانگیخته شدن احساسات ملی چینی‌ها در سال ۱۹۹۰ شد، بسازد. این موضوع در جریان تسخیر کویت توسط عراق شکل گرفت.

این فیلم که با عنوان «خداحافظ، کویت» در چین اکران می‌شود با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته خواهد شد و در مناطقی از چین و کویت فیلمبرداری می شود.

گفته شده اسکات، اولین نسخه فیلمنامه را خوانده و در انتظار نسخه اصلاح شده است.

اسم وی روی پوستر تهیه فیلم نیز آمده است.

«ماموریت عمان» درباره این است که چگونه ۴۸۸۵ چینی مجبور شدند تا ظرف ۴۸ ساعت کویت را ترک کنند. از این فیلم به عنوان فیلمی پرفروش یاد می‌شود و آن را با فیلم‌هایی چون «جنگجویان گرگ ۲» و «عملیات دریای سرخ» که در مجموع ۱.۴۲ میلیارد دلار در باکس آفیس چین فروش کردند، مقایسه می‌کنند.

به تازگی فیلم «همه پول‌های دنیا» ساخته ریدلی اسکات اکران شد. «بیگانه: میثاق» نیز سال پیش با سانسور زیاد در چین روی پرده رفت و ۴۶ میلیون دلار فروش کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید