تلاش برای تحقق رسالت دفاع از حقوق مردم و پرستاران

    کد خبر :248476

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، در پیام نوروزی، گفت: امیدوارم سازمان نظام پرستاری بتواند بیش از گذشته در تحقق رسالت دفاع از حقوق مردم و پرستاران موثر باشد.

در متن پیام طاهره زاهدصفت آمده است: یک سال دیگر با همه فراز و نشیب هایش گذشت و سال جدید ۱۳۹۷ در سایه عنایات پروردگار متعال از راه رسید.

بدین وسیله آغاز بهار طبیعت و حلول سال ۱۳۹۷ هجری شمسی را محضر حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران وهموطنان عزیز به ویژه اعضای پرتلاش جامعه نظام سلامت و پرستاری کشور تبریک و تهنیت عرض نموده ضمن ارج نهادن بر زحمات ارزشمند شبانه روزی و بی دریغ فعالان و تلاشگران حوزه سلامت، امیدوارم در سال جدید با تلاش مضاعف و پویایی همه مسئولین و مردم برای رسیدن به درجات و کمالات انسان و انسانیت و ایجاد شرایط اقتصادی بهتر برای همه مردم ایران، کارکنان نظام بهداشت و سلامت نیز بتوانند در امنیت و رفاه بیشتر و با روحیه مناسب تر خدمات بهداشتی درمانی را به شکل شایسته تر به آحاد مردم جامعه ارائه نمایند. و سازمان نظام پرستاری با همت همه مسئولین و دست اندرکاران خود به عنوان یک سازمان صنفی بتواند بیش از گذشته در تحقق رسالت دفاع از حقوق مردم و پرستاران موثر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید