بازارچه‌های نوروزی، فرصتی برای معرفی مد و پارچه ایرانی هستند

    کد خبر :248446

یک هنرمند فعال در زمینه شعربافی گفت: بازارچه‌های نوروزی زمینه‌های معرفی بیشتر و بهتر پارچه‌های ایرانی به مخاطب را فراهم می‌کنند.

سولماز فاضل مطلق هنرمند فعال در حوزه شغربافی گفت: کاشان، به ویژه در فصل بهار، یکی از مقاصد مهم گردشگری است و شعربافی، هنر ویژه این شهر است؛ بنابراین بازارچه‌های نوروزی می‌توانند مجالی را فراهم کنند تا مسافران با پارچه‌ها و مد ایرانی آشنا شوند.

او به این که نمایشگاه‌هاو بازارچه‌های موقت و دائم صنایع دستی، فرصتی برای معرفی هنرمندان است اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها، این امکان را در اختیار هنرمندان می‌گذارد تا با مخاطبان خود، بی واسطه ارتباط برقرار کنند و به معرفی هنر خودبپردازند.

فاضل مطلق به این که نمایشگاه‌های صنایع دستی، معرف خوبی برای کالاهای ایرانی هستند اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه‌ها موجب شده اند تا مردم با پارچه‌های ایرانی چون شعربافی و دارایی بافی آشنا شوند و از آن در تولید لباس‌های خود استفاده کنند و این اتفاق خوبی است که باید جدی تر و گسترده تر به آن پرداحته شود

به گزارش مهر ، این هنرمند فعال در زمینه شعربافی با اشاره به ضرورت وجود بازارچه‌هایی دائم برای صنایع دستی گفت: گرچه بازارچه‌های نوروزی، فضایی را فراهم می‌کنند تا هنرمندان به معرفی خود و آثارشان بپردازند اما ما به حمایت دائمی‌و فضایی همیشگی برای ارائه کارهای خود احتیاج داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید