آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از سوی پلیس اعلام شد

کمتر از ۳ ساعت تا تحویل سال و ترافیک نیمه‌سنگین جاده‌های منتهی به شمال

    کد خبر :248257

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌های واصله از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که در ساعت ۱۷ امروز ۲۹ اسفندماه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس پر حجم اما روان است. در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز وضعیتی مشابه را شاهد هستیم و ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار ترافیک نیمه سنگین است، گفت: ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده پلور تا آب اسک نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده آب اسک تا گزنک را سنگین اعلام کرد و افزود:‌ در سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تلفن تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید