آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی

    کد خبر :248240

سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی اظهارکرد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استانها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسانی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت کشور، سید سلمان سامانی در ادامه بر ایجاد نشاط و امید بیشتر در مردم در سال جدید به خصوص در ایام نوروز تاکید کرد و افزود: استانداران با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدام به برگزاری جلسات ستاد تسهیل سفر کرده اند تا بدین طریق ضمن ایجاد هماهنگی میان تمامی دستگاه‌های خدمت رسان بتوانند شرایط مطلوب و خوبی را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه استانداران و فرمانداران تمام توان خود را برای ایجاد هماهنگی در استان ها و شهرستان ها به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به مردم به کار گرفته اند، تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم برای انجام سفرهای نوروزی به اخبار و اطلاعیه های نهادهای رسمی در خصوص وضعیت جاده ها و شرایط آب وهوایی توجه جدی داشته باشند و با توجه به اطلاعات و اخبار زمان سفر خود را مدیریت کنند تا کمتر دچار مشکلاتی نظیر ترافیک شوند.

سامانی از آمادگی کامل نیروهای انتظامی و امنیتی و پلس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز برای برقراری نظم و امنیت در تمامی استانها و شهرستان ها خبر داد و گفت: در طرح نوروزی پلیس در برقرای نظم و امنیت در کل کشور بیش از ٥٠٠ هزار نفر فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: مردم عزیز همانند گذشته با نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا انشالله در سلامت و امنیت کامل سفرهای نوروزی هموطنانمان با کمترین مشکل انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید