پسری که خود را فرزند خواننده معروف پاپ می‌داند!

    کد خبر :248187

شب گذشته جوانی به نام الیاس به همت برنامه «یکِ یک» نه تنها رضا صادقی که او را پدر خود می نامید دید، بلکه قرار شد در اولین کنسرت تهران در کنار او آهنگ «نفس» را بخواند.

سیدعلی ضیا در سومین شب از پخش ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک (دوشنبه 28 اسفند)، میزبان الیاس پسر معلولی شد که با لباس مشکی در استودیو ظاهر شده بود.

خبرآنلاین: الیاس در پاسخ به ضیا بیان کرد: مشکی رنگ عشق است، چرا مردم مشکی را رنگ غم می دانند؟ من این را به عشق بابایم رضا صادقی پوشیده ام.

او در این باره که چرا پدر خود را رضا صادقی می‌داند، والدین واقعی شان چه کسانی هستند و اگر آنها را ببیند واکنشش چیست، گفت: بابای من معتاد بود و مرا می زد. یک بار به او گفتم من دستکش دروازه بانی می خواهم، برایم می خری؟ او هم مرا به خیابان برد و رهایم کرد. اگر پدر و مادرم را ببینیم از آنها می پرسم چرا مرا رها کردید؟ چون معلول بودم؟ آنها را می بخشم اما با آنها زندگی نمی کنم. چون چند برادر دیگر هم داشتم اما آنها مرا رها کردند. پدر خودم را فقط یک نفر می دانم؛ رضا صادقی. چون من امید به زنده ماندن نداشتم و دوست داشتم بمیرم. حتی حاضر بودم خودم را بکشم. اما چون آقای رضا صادقی را دیدم به زندگی امیدوار شدم. آرزویم این است که او را ببینم، دستش را ببوسم و او را بابا صدا کنم.

الیاس تصریح کرد: تنها چیزی که در تنهایی هایم به من آرامش می دهد، آهنگ های رضا صادقی است. آرزوی دیگر من این است که اگر بشود با آقای رضا صادقی یک آهنگ بخوانم.

در ادامه این جوان مشکی پوش با حضور رضا صادقی که در یکی از استیج های «یکِ یک» آهنگ جدیدش «عاشقیت» را اجرا کرد، غافلگیر شد، به نحوی که فقط اشک می ریخت و قادر به بروز واکنش دیگری نبود.

صادقی پس از این به بخش دیگر استودیو آمد و ضمن خوش و بش با الیاس با لهجه خوزستانی به هم شهریانش سلام کرد و سپس گفت: سلام ویژه ای به مردم کرمانشاه دارم که امیدوارم حال دلشان خوش باشد. درباره پیراهن سفیدی که پوشیده ام این توضیح را بدهم که من چند وقت پیش به پیشنهاد یکی از دوستان قرار شد برای شادی دوستان کرمانشاهی لباس سفید بپوشم و حالا دوباره این تجربه را تکرار کرده ام.

او افزود: من چندین سال به دلایل شخصی علاقه ای نداشتم به برنامه های قبل از عید بیایم اما این برنامه خیلی خودمانی است و فکر کردم چه فرصت باحالی است و اگر آن دفعه توانستم عده ای از مردم کرمانشاه را به لبخند وادارم این بار برای اینکه اشتباهاتم را از نگاه خدا پاک کنم، چه بهانه ای بهتر از این که با یک لباس روشن پیش مردم بیایم.

این خواننده سرشناس موسیقی پاپ تاکید کرد: در روزگاری که مدام اتفاقات بد می افتد، هواپیما سقوط می کند و کسی عذرخواهی نمی کند و استعفا نمی دهد، من آمدم مردم را شاد کنم، بگویم اصلا مقصر من هستم!

صادقی تصریح کرد: من هم مثل الیاس کم توان جسمی هستم. بچه که بودم اتفاقی افتاد و من عصا به دست شدم. آن زمان با خودم فکر می کردم شاید ما ویژه ایم و بقیه عجیب هستند اما چون زیادند دیده نمی شوند. در بندرعباس امکانات کم بود و من پیش چند تا از دوستانم که مثل خودم عصا به دست بودند، مدام شاهد گلایه های آنها بودم. یک روز دوستانم می خواستند به کوه بروند من با آنها نرفتم چون گفتم آنها می خواهند به قله بروند و چه کاری است که من ضدحال باشم.

او ادامه داد: گذشت تا اینکه در تهران با دوستان به کوه رفتیم و می خواستیم غذا بخوریم که یک رستوران پایین دست را پیشنهاد دادم و دیدم دوستم با بی میلی پذیرفت. من هم عزمم را جزم کردم و تا نزدیکی تله کابین رفتم. بماند که برگشتنی چند بار زمین خوردم.
قله را بی خیال، کوهپایه را زیبا کنیم.

خواننده «مشکی رنگ عشقه» یادآور شد: در زندگی با خودم گفتم من نمی توانم به قله بروم اما کوهپایه را آنقدر قشنگ می کنم که همه کسانی که بالا رفتند هم پایین بیایند.

صادقی خطاب به ضیا بیان کرد: ممنون که شرایطش را پیش آوردید تا آهنگی مثل «عاشقیت» در رسانه ملی پخش شود و مردم لذت ببرند. شعر و آهنگ این کار از خودم بود و تنظیم با مصطفی مومنی بود که خیلی زحمت کشید.

او همچنین در پایان این بخش اعلام کرد: من می خواهم الیاس بیشتر از این دیده شود و در اولین کنسرت تهرانم، یک بار آهنگ نفس را با الیاس می خوانم. قبلش کلی با هم تمرین خواهیم کرد. پدر سختگیری هم هستم و حواسم به الیاس هست.

صادقی همچنین دستبندی را که دستش بود باز کرد و گفت: او من این دستبند را خیلی دوست دارم و یک عزیزی آن را به من داد، اسم من هم روی آن نوشته شده است. می خواهم این دستبند را به تو بدهم تا وقتی که حالت خیلی بد بود، با خودت بگویی قله را بی خیال، من کوهپایه را طوری می سازم که همه پایین بیایند.

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد روی آنتن شبکه یک سیما رفت و امروز هم از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید