جدیدترین اخبار
۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰ اقتصادی کد خبر :24805

هیوندای سانتافه و سوناتا در سبد این شرکت قرار خواهد گرفت

مسئولان هیوندای موتورز کره جنوبی در گام اول به دنبال رضایت حداکثری مشتریان ایرانی و سپس به دنبال تحکیم نظم حضور محصولات (تولید و عرضه صحیح) خود در بازار ایران هستند.

به گزارش ایلنا ،سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه خودروهای هیوندای “آی۱۰” و “آی۲۰″، اواخر سال گذشته قرارداد تولید “هیوندای اکسنت” با طرف خارجی به امضاء رسید و حال مسئولان هیوندای به دنبال حضور تاثیرگذار تری در بازار ایران هستند.

به گفته وی، پیش تر هیوندای موتورز کره جنوبی از عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای خود در بازار ایران رضایت کاملی نداشته و همواره به دنبال یک رقابت قابل اطمینان در این عرصه به منظور جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی بوده است.

فیروزی متذکر شد: به دنبال انعقاد قرارداد هیوندای موتورز با کرمان موتور و تولید محصولات این خودروساز کره ای و تحویل به موقع آن به مشتریان ایرانی، حال علاوه بر برنامه گسترده تولید محصولات هیوندای در ایران، به زودی شاهد واردات و عرضه برخی از مدل های هیوندای (سانتافه، توسان، سوناتا و النترا) در شبکه فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور خواهیم بود.

مدیرعامل کرمان موتور همچنین گریزی به دیگر شرکای این خودروساز کرمانی زد و افزود: همکاری با شرکت های “لیفان” و “جی.ای.سی” نیز با قدرت ادامه خواهد یافت چرا که نباید فراموش کنیم در زمان تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران، این شرکت های چینی بودند که میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان سراسر جهان تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان جک اس۳ از تولیدات مشترک کرمان موتور و جی.ای.سی موتورز چین را رونمایی و معرفی خواهیم کرد.

فیروزی ادامه داد: نیمه اول امسال، خودرو فوق با حداقل ۳۰ درصد داخلی سازی قطعات و مجموعه های مورد استفاده به تولید انبوه خواهد رسید و به دنبال آن در سال جاری، جک جی۴ که یک سدان متوسط است معرفی و به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

وی در پایان از ایجاد دو پایگاه اینترنتی برای کرمان موتور خبر داد که در آدرس http://kermanmotor.ir  فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران و در آدرس  http://kermanmotorco.com  موضوع فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ۲برند لیفان و جی.ای.سی قرار دارد و این کار با هدف جلب رضایت حداکثری طرف های تجاری و مشتریان کرمان موتور پیاده سازی و اجرا شده است.

مطالب مرتبط

روی خط خبر

  • خالق «داستان اسباب‌بازی‌ها» مجبور به استعفا شد!
  • ریزش سنگ و ترافیک سنگین در جاده هراز
  • هلال احمر: محموله‌ای به سوریه نفرستاده‌ایم
  • اقدامات ارزنده بسیج در مناطق زلزله زده
  • علت حیرت پزشکان اروپایی از نوعی درمان در ایران
  • دلیل حمایت دولت از سه پیام‌رسان بومی چیست؟
  • قیمت نان را ۳۲ درصد افزایش دادند نه ۱۵ درصد/وزن نان را هم کم کردند
  • سیارک ناشناس با ظاهری عجیب /عکس
  • خشایار الوند از ساخت مستندی درباره تاریخ باشگاه استقلال خبر داد
  • گازگرفتگی مسافران کاروان زیارتی مشهد
  • ازدواج زوج زلزله زده در سرپل ذهاب
  • تصادف زنجیره ای در بزرگراه حقانی
  • آتش سوزی در کارگاه مبل در جاده ورامین
  • سهمیه کنکور برای داوطلبان مناطق زلزله زده
  • باند مدلینگ لباس در مشهد متلاشی شد
  • خواص و فواید آناناس برای سلامت و درد بدن
  • کشف مانتوی ۲۰ میلیونی شیرین و فرهاد /عکس
  • افزایش تولید آیفون X در سال ۲۰۱۸ /عکس
  • توضیحات رحمانی فضلی درباره زلزله غرب کشور
  • واحدهای صنفی محل تجمع اراذل و اوباش نیست
  • هشدار؛ خطر گازگرفتگی در کمین زلزله زدگان!
  • ۵۵ کیلومترمربع از مساحت تهران در حریم گسل‌هاست/ چه بلایی‌سر ۱۰۱برج و ۷۰گود پرخطر تهران در زلزله می‌آید؟
  • خطر ورشکستگی تأمین اجتماعی چقدر جدی است؟
  • حمل سلاح سرد در چه‌صورت جرم تلقی می‌شود؟
  • متهم فراری صندوق ذخیره فرهنگیان در آلمان
  • ممنوعیت عکسبرداری برای کارت ملی در دفاتر پست و پیشخوان دولت/ واکنش ثبت احوال
  • پیلِ زلزله‌ی ازگله
  • دختری که اسیر یک هوس شیطانی شد
  • متهم خیرنما را شناسایی کنید
  • مجازات‌ های سنگین، کودک‌ آزاری را از بین نمی‌برد