ابطحی در تذکر شفاهی:

مشکل کشور حل مسئله “کاسپینی‌ها” است نه پخش ربنای فردی معلوم الحال

    کد خبر :24801

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: مشکل امروز کشور پخش ربنا در صداوسیما با صدای فردی معلوم الحال نیست.

محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یک شنبه 7 خرداد قوه مقننه در تذکری شفاهی با خطاب قراردادن مسئولان قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به گزارشات تخلفاتی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسیدگی کند و اگر مسئولی اعم از فرماندار یا استانداری تخلفی مرتکب شده است با آنها برخورد و محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در ادبیات خود تجدید نظر کند و اظهارات هنجارشکنانه نداشته باشد ادامه داد: ملت ما با کسی عهد اخوت نبسته و اگر فردی خطوط قرمز نظام را نادیده بگیرد مردم قطعا در رأی خود تجدید نظر می‌کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با خطاب دادن رئیس جمهور افزود: آقای روحانی به وعده‌هایی که در ایجاد 950 هزار شغل در سال و مبارزه با فساد در دولت دوازدهم عمل کند.

ابطحی با بیان اینکه امروز مشکل کشور ما پخش سرود ربنا از صداوسیما نیست، گفت: امروز مشکل ما عدم واریز درآمدهای پتروشیمی که به خارج صادر می‌شود است، مشکل امروز ما کاسپینی‌ها و ثامن الحججی‌ها هستند.

وی افزود: فردی معلوم الحال سال 88 خودش از صداوسیما درخواست داشته تا ربنا با صدای او پخش نشود و اگر می‌خواهد دوباره این اتفاق صورت بگیرد باید خودش اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید