دلیل توقف فیلمبردارری سریال پرطرفدار “آنام”

    کد خبر :247508

کارگردان “آنام” گفت: چندین بار کار به دلیل مشکلات مالی متوقف شد اما 10 روز است که فیلمبرداری شروع شده و سکانس هایی باقی مانده که در سال 97 انجام خواهد شد.
جواد افشار کارگردان سریال آنام درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: فیلمبرداری آنام این روزها در حال انجام است و سکانس های پایانی را می گیریم البته فیلمبرداری در سال 96 تمام نمی شود.

وی در همین راستا افزود: چندین بار کار به دلیل مشکلات مالی متوقف شد اما 10 روز است که فیلمبرداری شروع شده و سکانس هایی باقی مانده که در سال 97 انجام خواهد شد.

کارگردان “کیمیا” درباره ادامه فیلمبرداری و ضبط سریال “آنام” اظهار کرد: سکانس های بیمارستان و خیابان و چند سکانس دیگر در سال 97 ضبط خواهد شد و در سال جدید با برنامه ریزی مجدد و زمان بندی کار را ادامه خواهیم داد. در تعطیلات نوروز کار نخواهیم کرد چون در طول سال 96 به اندازه کافی خسته شده ایم.

افشار با اشاره به اتمام قرارداد بازیگران آنام افزود: مشکلات در روند تولید این سریال کم نیست. تعدادی از بازیگران قراردادهایشان تمام شده و برخی دیگر نیز دستمزدشان پرداخت نشده است. منتظر هستیم که عید نوروز سپری شود تا ببینیم این مسائل رفع خواهد شد یا خیر.

وی درباره استقبال مخاطبان از سریال “آنام” توضیح داد: با توجه به آن چه از بازخوردها منتقل شده و می شود استقبال از سریال خوب بوده است. با وجود این که مخاطبان این روزها مشغول خرید عید و تعطیلات نوروز هستند اما با این وجود کار دیده می شود و براساس نظرسنجی های سازمان صدا و سیما بازخوردها مثبت بوده و اقبال عمومی به سریال وجود دارد.

کارگردان “آنام” خاطرنشان کرد: از سوی سازمان صدا و سیما حمایت شد که اثر راه بیفتد اما هنوز دستمزدها پرداخت نشده است امیدوارم امروز و فردا هم اتفاقی بیفتد چون بچه ها چشم انتظار دریافت دستمزدها هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید