شهردار منطقه 11 خبر داد

ایجاد نمایشگاه قدیمی‌ترین ابزارآلات آتش‌نشانی در نخستین ایستگاه آتش نشانی پایتخت

    کد خبر :247405

شهردار منطقه 11 تهران گفت: قدیمی‌ترین ابزار آلات، تجهیزات، لباس‌ها و لوازم آتش نشانی طی ایام نوروز در نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران واقع در میدان تاریخی حسن آباد به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11، نصراله آبادیان افزود: همزمان با ایام نوروز از سوی سازمان آتش نشانی شهر تهران نمایشگاهی از قدیمی‌ترین ابزار آلات، تجهیزات، لباس ها و لوازم آتش نشانی در ایستگاه شماره یک دایر خواهد شد تا علاقمندان و گردشگران از آن ها بازدید کنند.

به گفته آبادیان از آن جا که محور خیابان امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهمترین مکان رویدادهای گردشگری شهر تهران مطرح است و بسیاری از جاذبه های تاریخی و دیدنی پایتخت از جمله میدان تاریخی حسن آباد و نخستین ایستگاه آتش نشانی پایتخت در این مسیر قرار دارد؛ مقرر شده نمایشگاه آتش نشانی به مناسبت نوروز در این ایستگاه دایر شود.

او خاطر نشان کرد :علاقمندان برای بازدید از قدیمی ترین ابزار آلات و تجهیزات آتش نشانی می توانند در ایام نوروز همه روزه از ساعت 9تا 17 به میدان حسن آباد – ایستگاه شماره یک آتش نشانی مراجعه کنند. همچنین راهنمای گردشگری اطلاعات مربوطه را در اختیار مراجعین قرار خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید