ال جی موبایل اقتصادی زون 4 را معرفی کرد

    کد خبر :247391

ال جی از موبایل اقتصادی زون 4 رونمایی کرده که مدلی جایگزین برای زون 3 به حساب می آید که بیش از دو سال از زمان معرفی آن می گذرد.

بدنه زون 4 از جنس پلاستیک ساخته شده و حاشیه بزرگی در بالا و پایین نمایشگر آن به چشم می خورد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این موبایل 5 اینچی است و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. چیپست تعبیه شده در آن نیز اسنپدراگون 425 است که از پردازش 64 بیتی پشتیبانی می کند.

زون 4 دارای 2 گیگابایت رم است و 64 گیگابایت حافظه داخلی (در برخی منابع این مقدار 16 گیگابایت ذکر شده) نیز برای آن در نظر گرفته شده که البته به لطف درگاه میکرو اس دی، می توان ظرفیت حافظه جانبی را افزایش داد. موبایل اقتصادی جدید ال جی همچنین به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده. یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی نیز نیرو بخش این موبایل خواهد بود و البته این باتری توسط کاربر قابل تعویض است.

زون 4 ال جی از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در قاب پشتی دستگاه بهره می برد. یک اسپیکر تکی نیز در پایین و سمت چپ قاب پشتی جای گرفته، در حالی که کلید های پاور و ولوم در سمت چپ قاب اطراف بدنه تعبیه شده است. امکانات ارتباطی موبایل اقتصادی جدید ال جی نیز شامل این موارد است: پشتیبانی از 4G، وای فای و بلوتوث 4.2.

قیمتی که برای این تلفن هوشمند اقتصادی در نظر گرفته شده 114 دلار (برای پیش خرید از طریق اپراتور ورایزن) است و تنها در رنگی که ال جی نام آبی مراکشی را برای آن انتخاب کرده به بازار عرضه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید