تیم ملی پنجم فروردین ماه به رقابت‌های قهرمانی آفریقا اعزام می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲
    کد خبر :247217

رئیس انجمن پاراتکواندو، در آخرین روزهای سال ۹۶ ضمن بررسی عملکرد این رشته در سال جاری، از اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آفریقا خبر داد.

مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو، در آخرین روزهای سال ۹۶ ضمن بررسی عملکرد این رشته در سال جاری، از اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آفریقا خبر داد.

وی در خصوص این رقابت ها گفت: رقابت های قهرمانی آفریقا به میزبانی کشور مراکش برگزار می شود و به همین منظور اردوی آمادگی تیم ملی هم اکنون در حال برگزاری است و تا روزهای آخر سال در جریان است. تیم ملی نیز ۵ فروردین ماه برای شرکت در رقابت های قهرمانی آفریقا عازم مراکش می شود.

لشگری خاطرنشان کرد: تیم ملی با ترکیب سعید صادقیان پور، محمود جعفرزاده، احمد نریمانی، اصغر عزیزی و محمد رضا شعبانی به این مسابقات اعزام می شود و البته مراحل صدور روادید برای شرکت در این مسابقات در جریان است.

رئیس انجمن پاراتکواندو افزود: پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی آفریقا، اردوی تیم ملی با نفرات گذشته برگزار می شود و بهترین ها را برای مسابقات آسیایی ویتنام انتخاب می کنیم و قطعا نفرات جدیدی به این رویداد اعزام می شوند.

وی گفت: سال ۹۶ برای تکواندو سال خوبی بود و خوشبختانه توانستیم به دو عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و همین طور مسابقات جهانی آیواز دست پیدا کنیم و در مسابقات جهانی انگلستان هم به عنوان چهارم دست یافتیم و ملی پوشان کشورمان نیز در رده های خوبی از رنکینگ جهانی قرار گرفتند و در مسابقات جهانی هم مهدی پوررهنما به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

لشگری در همین زمینه افزود: در رقابت های قهرمانی کشور که بهمن ماه امسال برگزار شد نیز شاهد افزایش صد در صدی شرکت کنندگان به نسبت دوره ی قبل بودیم و اینها نشان از توسعه این رشته در استان های مختلف دارد. در بخش بانوان نیز در نظر داریم در سال جدید فراخوانی به کلیه ی هیات ها ارسال کنیم و از نفراتی که برای فعالیت در این رشته مناسب هستند دعوت بعمل می آوریم و امیدواریم بتوانیم در بخش بانوان نفرات خوبی را پرورش داده و به رقابت های برون مرزی اعزام کنیم.

به گزارش برنا، رئیس انجمن پاراتکواندو اظهار داشت: مسابقات پاراتکواندو به صورت قاره ای برگزار می شود و از امتیازات مختلف برخوردار است، برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو هر چه در مسابقات بیشتری شرکت کنیم به نفعمان است و امتیاز بیشتری بدست می آوریم و شانس کسب سهمیه برای بازی های پارالمپیک نیز بیشتر می شود.

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان ۵ فروردین ماه عازم رقابت های قهرمانی آفریقا می شود و ۱۰ فروردین نیز به میهن بازمی گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید