کتاب سوتی های جواد خیابانی به بازار می آید!

    کد خبر :247156

خیابانی از چاپ کتابی درباره شوخی‌های مردم با خودش در فضای مجازی و سوتی‌های گزارشگری اش خبر داد. این کتاب قرار است در نمایشگاه کتاب سال ۹۷ عرضه شود.
دومین ویژه برنامه نوروزی «بهار نارنج» شبکه سه سیما، با اجرای احسان علیخانی روی آنتن رفت.

در ابتدای برنامه بهنام بانی خواننده پاپ قطعه «وای دل بی قرارم» را اجرا کرد. سپس، احسان علیخانی میزبان محمد بحرانی و بهادر مالکی صداپیشگان عروسک های کلاه قرمزی شد.

در ابتدا بحرانی از هم دانشگاهی بودن خود با بهادر مالکی صحبت کرد. بحرانی در پاسخ به سوال علیخانی درباره شغل های مختلفی که دارد، گفت: من تنوع را دوست دارم؛ اما در نهایت با این همه شغل همه جا می نویسم، شغل آزاد!

بحرانی با اشاره به شروع کار خود در در دنیای عروسک ها عنوان کرد: من سال ۷۵ به دانشگاه تهران آمدم؛ هیچ تئاتری کار نکرده بودم و در آن زمان یک کار عروسکی دیدم و از من خواستند که صدای عروسک گوسفند را بگم و همه چیز با یک «بع» شروع شد (خنده).

مالکی هم درباره صداپیشگی عروسک فامیل دور گفت: زمانی که صحبت می کنم مردم خیلی زود متوجه می شوند، صدا پیشه فامیل دور هستم. سال۹۰ به گروه کلاه قرمزی دعوت شدم. آن سال اولین باری بود که شخصیت فامیل دور شکل گرفت و با راهنمایی ایرج طهماسب کار کردم.

بحرانی در ادامه، در خصوص شکل گیری شخصیت جناب خان در خندوانه اظهار داشت: من اهل شیراز هستم و هیچ وقت در جنوب زندگی نکرده ام! جناب خان کاملاً جنوبی بود و کار من کمی سخت شد. اجرای لهجه جنوبی برای من که اصلا در آن حال و هوا زندگی نکرده ام، می‌توانست دردسر بشود. البته خوشبختانه، من در محله ای بزرگ شدم که خیلی از جنگ زده های خوزستانی آنجا بودند و این به صداپیشگی درست کار کمک کرد. از طرفی بیشتر دوستانم جنوبی هستند و جناب خان ثمره تمام سال های زندگی ام با جنوبی هاست.

بحرانی همچنین از حل کامل مشکل حضور جناب خان در خندوانه خبر داد. در ادامه علیخانی، با رامبد جوان ارتباط تلفنی برقرار کرد و درباره حضور جناب خان صحبت شد. رامبد جوان گفت: مشکلات حل شده است؛ من و محمد خیلی دوست داشتیم حضور جناب خان در یک شب و یک دفعه اتفاق بیفتد و همه مخاطبان را شگفت زده کنیم.

در پایان این گفتگو، جوان از ادامه فیلمبرداری «مورفی» در رشت خبر داد. همچنین مجری بهارنارنج در پاسخ به سوال جوان درباره روند اکران «بدون تاریخ بدون امضا» به تهیه کنندگی مشترک جلیلوند و علیخانی، گفت: خداروشکر! اکران خوبه؛ اما به پایان اسفند خوردیم و آمدن هفت فیلم کنار هم به نظرم تصمیم درستی نبود؛ چرا که بقیه فیلم ها آسیب می بینند. البته فیلم ما در نوروز با تعداد سالن محدود اکران دارد.

در ادامه علیخانی میزبان جواد خیابانی شد و درباره حضور این گزارشگر در مناطق زلزله زده صحبت کرد. خیابانی گفت: گدایی برای مردم افتخار است و من برای حضور در کرمانشاه با دل و جان کار کردم.

خیابانی همچنین از چاپ کتابی درباره شوخی‌های مردم با خودش در فضای مجازی و سوتی‌های گزارشگری اش خبر داد. این کتاب قرار است در نمایشگاه کتاب سال ۹۷ عرضه شود.

خیابانی در پاسخ به اینکه این شوخی ها اذیتش می کند یا نه، گفت: واقعا اذیت نمی شوم؛ یک روانکاوی اتفاقا گفته بود که من باید دیوانه و خل باشم که این موضوعات ناراحتم نکند؛ اما من چرا باید ناراحت شوم.

سپس، علیخانی به زندگی سخت جواد خیابانی اشاره کرد و همین امر را دلیل همدردی او با مردم دانست. خیابانی در ادامه گفت: احسان الان هم در پر قو زندگی نمی‌کنم! بعد از دو تا فوق لیسانس و گرفتن دومین دکترا و ۱۴ سال کار در آموزش و پرورش و ۲۵ سال در صدا و سیما، ۸۰۰ هزار تومان عیدی گرفتم! کارمند صدا و سیما هستم و ۲ میلیون ۱۰۰ هزار حقوق گرفتم.

اما اتفاق جالب برنامه دیشب بهار نارنج، حضور سرزده و اتفاقی دختر جواد خیابانی در استودیو بود.

اما مهمان پایانی بهار نارنج، فرزاد فرزین بود. فرزاد فرزین درباره حضور کم رنگ خود در تلویزیون گفت: مدتی در برنامه های تلویزیونی حضور نداشتم و درگیر آلبوم ها و کنسرت هایم بودم.

فرزین درباره کنسرت های خارج از کشورش عنوان کرد: برای یک هنرمند فرقی نمی کند کجا برای هموطنانش کنسرت اجرا می‌کند، اما حمایت هایی که عزیزانمان در سایر کشورها می کنند، قابل تقدیر است.

این خواننده درباره تغییر در سبک کاری اش گفت: موسیقی گستره بزرگی است؛ ترانه به موسیقی با کلام شخصیت می دهد و البته تیم کاری من هم قوی عمل کرده است. الان راضی هستم؛ چرا که مخاطب کارهای من بیشتر از قبل شده است.

فرزاد فرزین همچنین از اتفاقات جالب پشت صحنه کنسرت هایش تعریف کرد و گفت: یک بار در برج میلاد کنسرت داشتم؛ قرار بود سریع روی استبج بروم و همان زمان یکی از صدابردارها رد شد و من با سرعت آمدم و به هم خوردیم. صدابردار بیهوش شد و من همان طور رفتم روی استیج و پنج دقیقه نمی دانستم چی می‌خواندم.

علیخانی از حضور دوباره فرزین در یک سریال خبر داد و او گفت: بعد از سریال عاشقانه قرار است با مهدی گلستانه کار جدیدی را انجام بدهم. قرار است یکی از کاراکترهای اصلی را بازی کنم. در این اثر خوانندگی و بازیگری را کنار هم خواهم داشت.

علیخانی در پایان گفتگو با فرزین گفت: یکسری فیلم بازی کردی؛ من چند وقت پیش دیدم و کلی خندیدم. مگر می شود این قدر بد بازی کرد. فرزین هم گفت: هم من بد بازی کردم و هم فیلم ها خوب نبودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید