یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

استعفای شهردار تهران نباید باعث ایجاد خللی در مدیریت شهری شود

    کد خبر :246882

یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به استعفای شهردار تهران تاکید کرد:استعفای شهردار تهران نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند و خوشبختانه با حضور جدی دکتر نجفی طی روزهای گذشته در مدیریت شهری جای هیچگونه نگرانی برای مردم ،مدیران و کارکنان شهرداری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا زهرا نژاد بهرام در بازدید خود از شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به حضور جدی شهردار تهران بعد از استعفایش در مراسم مختلف مربوط به مدیریت شهری خاطرنشان کرد:همانگونه که آقای نجفی مانند گذشته محکم و استوار به فعالیت‌های خود ادامه می دهد انتظار از دیگر مدیران شهری است که با همین روش و منش در انجام وظایف محوله بخصوص در ایام منتهی به سال جدید پرتلاش ظاهر شوند.

وی تاکید کرد: استعفای دکتر نجفی نباید باعث نگرانی در بدنه مدیریت شهری تهران شود.

در این دیدارعلی نوذرپور- شهردار منطقه ۲۲ – گزارشی از وضعیت این منطقه ارایه کرد و با اشاره به استعفای شهردار تهران گفت:حضور دکتر نجفی در شهرداری تهران باعث تحول مثبتی در مدیریت شهری شده است که این مهم جز با همراهی خوب اعضای شورای شهر تهران امکان پذیر نبود.

وی بر ضرورت تعمیم الگوی مدیریتی دکتر نجفی به دیگر شهرهای کشور در بحث مدیریت شهری تاکید و اظهارکرد:تحول در مدیریت شهری مطمئنا در نظام سیاسی و اداری کشورهم تاثیرگذار است. به همین دلیل از اعضای شورای شهر تقاضا داریم که اجازه ندهند که آقای نجفی از مدیریت شهری تهران کناره گیری کنند و تلاش کنیم اینگونه اتفاقات به مدیریت شهری و همینطور گفتمان اصلاح طلبی خللی وارد نکند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،شهردار منطقه ۲۲ بر ضرورت ادامه مسیر آغاز شده در دوره مدیریت جدید شهری تاکید کرد و گفت:در شرایط فعلی از طرح هر گونه موضوعاتی درخصوص جانشینی برای شهردار تهران باید به شدت پرهیز کرد چون طرح اینگونه مباحث برای مدیریت شهری سم مهلکی است و انتظار از اعضای محترم شورای شهر این است که تا قبل از رسیدگی به موضوع استعفای دکتر نجفی از طرح موضوعات این چنینی جلوگیری کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید