اوپو آر 15 یازدهم فررودین به صورت رسمی معرفی می‌شود

    کد خبر :246603

اوپو به عنوان یکی از شرکت‌های موفق چینی در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند به زودی از پرچمدار خود پرده برمی‌دارد. احتمالا اوپو آر 15 تنها گوشی تدارک دیده شده برای این رونمایی نخواهد بود و نسخه‌ی بزرگ‌تری با نام اوپو آر 15 پلاس نیز در تاریخ ۱۱ فروردین رونمایی خواهد شد. اوپو همچنین در روزهای گذشته از معرفی شدن دیگر گوشی موردانتظار این شرکت یعنی اف 7 در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) خبر داده بود.

این رویداد که به صورت پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۸ به وقت محلی آغاز خواهد شد. ژانگ یی‌شان، بازیگر چینی و سفیر برند اوپو وظیفه‌ی اجرای این مراسم را بر عهده خواهد داشت. اطلاعات فاش شده در مورد اوپو آر ۱۵ و آر ۱۵ پلاس نشان از بریدگی بالای نمایشگر در این گوشی‌ها دارند و به نظر می‌رسد اوپو از نمایشگر سوپر امولد در این گوشی پرچمدار استفاده خواهد کرد. استفاده از اندروید ۸.۱ اوریو و رام Color OS 5.0 در این گوشی‌ها نیز بسیار محتمل است.

اطلاعات منتشر شده از دوربین اصلی اوپو آر ۱۵ در حقیقت شایعات گذشته در مورد استفاده از سنسور IMX519 سونی را تایید می‌کند؛ برای نخستین بار است که چنین مدلی از سنسورهای سونی و اطلاعات آن رسانه‌ای شده است. این سنسور نسبت به سنسور IMX398 استفاده شده در R11 بزرگ‌تر است و ابعاد پیکسل‌های آن نیز از ۱.۱۲ میکرومتر به ۱.۲۲ میکرومتر افزایش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید