نسخه جدید Mi Notebook Pro گواهینامه ۳C را دریافت کرد

    کد خبر :246543

مدل جدید نوت‌بوک Mi Notebook Air موفق به دریافت گواهینامه ۳C شد. شرکت شیائومی این محصول را در آگوست ۲۰۱۶ در چین رونمایی کرد. چینی‌ها این نوت‌بوک را با طراحی درخشان و سخت‌افزاری باکیفیت به عنوان حریفی قابل اعتنا برای رقابت با آی‌پد ایر اپل عرضه کردند. اخیرا نیز نسخه جدیدی از Mi Notebook Pro با مشخصات پرچمدارگونه‌اش توانسته گواهی‌نامه ۳C را دریافت کند.

خبر ثبت این محصول با شماره مدل ۱۷۱۵۰۲xx چهار روز پیش بر روی خروجی وب‌سایت ۳C قرار گرفت. در این خبر تائید شد که این محصول روز ۱۶ اسفند موفق به دریافت این گواهی‌نامه گردیده است. متقاضی درخواست کننده گواهی‌نامه نیز به اسم Tianmi limited وارد شده که یکی از شرکت‌های زنجیره اکولوژیکی شیائومی محسوب می‌شود و مسئولیت تولید مدل‌های قبلی نوت‌بوک‌های این کمپانی را بر عهده داشته است.

با این همه نوت‌بوک مذکور را این‌بار شرکت کامپیوتری فنگ (چونگ‌کینگ) تولید خواهد کرد. آداپتور برق این محصول نیز به شماره مدل ADC180TM ثبت شده که با نرخ خروجی ۱۹.۵ ولت/۹.۲۳ آمپر قادر به تولید نیرویی با ظرفیت ۱۷۹.۹ وات خواهد بود. با این پیکربندی باید فرض را بر این گذاشت که این گجت یک نوت‌بوک با عملکرد بالا خواهد بود.

از زمان معرفی Mi Notebook Air هیچ نوت‌بوک جدیدی از سوی شیائومی عرضه نشده است. این کمپانی تنها نسخه جدیدی از آن را با افزودن قابلیت مودم ۴G LTE درونی عرضه کرده و مدل ۱۲.۵ اینچی را نیز به پردازنده نسل هفتم Core M3 اینتل مجهز کرد که موجب افزایش ۱۲ درصدی کارایی سیستم نسبت به پردازنده نسل ششم Core M3 گردید. نوت‌بوک پرو اورجینال به همراه گوشی Mi Mix 2 در شهریور ماه امسال معرفی شد.

انتظار داریم که روز هفتم فروردین (همان روزی که خانواده هواوی P20‌ معرفی می‌شود) از گوشی پرچمدار Mi Mix 2s رونمایی به عمل آید. با توجه به سابقه قبلی و دریافت گواهی‌نامه‌های لازم می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که این نوت‌بوک جدید نیز در این مراسم معرفی شود. هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات این نوت‌بوک شیائومی در دسترس نیست. با این همه انتظار می‌رود که Mi Notebook Pro در نیمه اول سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید