انتخابات تمام شد، آخوندی دست‌بردار نیست

    کد خبر :24648

وزیر سیاسی راه و شهرسازی همچنان در حال و هوای انتخابات است و از هر موضوعی برای هجمه به نامزدهای منتقد حسن روحانی بهره می برد.

عباس آخوندی وزیر تندروی دولت یازدهم که در طول انتخابات بیشترین دخالت های غیرقانونی و هجمه ها به نامزدهای منتقد دولت را داشت، هنوز هم دست بردار نیست و حملاتش را به بهانه های مختلف ادامه می دهد.

وی در یادداشتی با عنوان “نان به نرخ حاشیه نشینی” دوباره به نامزدهای منقد دولت حمله ور شد و نوشت: “در جریان انتخابات ۹۶، تعدادی از نامزدهای ریاست‌جمهوری ادعاهای گسترده‌ای در باره حمایت از حاشیه‌نشینان کردند، اما به زعم من، آنان نه تنها برنامه که کوچک‌ترین درکی از موضوع نداشتند و صرفا به  عنوان یک موضوع جذاب انتخاباتی و برای جلب آرای آنان اقدام به طرح موضوع می‌کردند. در زمانی‌که دولت محبوب حضرات بر سرِ کار بود، آنان صورت مسئله را پاک و تمام سیستم‌های تصمیم‌گیری و حمایتی از حاشیه‌نشینان را تعطیل کردند. آنان یک راهکار برای تمام دردها داشتند. مسکن مهر! که جای پرداختن به آن در اینجا نیست. فقط به این نکته اشاره کنم که این راهکار هیچ جذابیتی برای حاشیه‌نشینان نداشت و هیچ انتقال قابل توجه و قابل ذکری از حاشیه به مسکن مهر صورت نگرفت. ذکر این آمار هم خالی از لطف نیست. تعداد حاشیه‌نشینان براساس سند ملی توانمندسازی در اولین سند رسمی در دوره جناب خاتمی ۴.۵ میلیون نفر برآورد شده ‌بود. همین رقم در سال ۹۲ بین ۱۰ تا ۱۱ میلیون نفر برآورد شد. همین ارقام در حاشیه‌نشینی مشهد از ۵۵۰ هزار  به یک‌میلیون‌و ۱۱۸ هزار رشد کرد. این یعنی رشدی بیش از صددرصد. “

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید