اعتراض خواننده قدیمی به خوانندگانی که این روزها به راحتی مجوز می‌گیرند

    کد خبر :246265

خواننده موسیقی انقلابی کشورمان گفت: بارها با وزارت ارشاد مکاتبه کردم و نظرات خود را به شکل آشکار به این وزارت بیان کرده ام اما گوش کسی بدهکار حرف های من نیست. بنده نسبت به موسیقی و خواننده هایی که این روزها به راحتی مجوز می گیرند اعتراض دارم.
محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی درباره کنسرت‌های برخی از خواننده ها که این روز ها به راحتی مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می کنند گفت: بنده مدت‌هاست که به وزارت ارشاد درباره فعالیت هایش انتقادهای شدید دارم. به موسیقی های سنتی ایرانی و ارزشی ما بسیار بی مهری می شود اما نمی دانم چه تفکری در مسئولان فرهنگی وجود دارد که برای هر کنسرتی و هر شخصی مجوز صادر می کنند.

وی در همین راستا افزود: بارها با وزارت ارشاد مکاتبه کردم و نظرات خود را به شکل آشکار به این وزارت بیان کرده ام اما گوش کسی بدهکار حرف های من نیست. بنده نسبت به موسیقی و خواننده هایی که این روزها به راحتی مجوز می گیرند اعتراض دارم. جو کنونی موسیقی باعث شده است که موسیقی خوب و ایرانی تحت تاثیر موسیقی های امروز بیگانه قرار گیرد و این مسئله بازخوردهای منفی زیادی در جوانان ما دارد.

گلریز درباره موسیقی انقلابی در فضای کنونی اظهار کرد: موسیقی انقلابی که اصلا دیگر وجود ندارد و به آن پرداخته نمی شود. در جلسه ای به مسئولان مربوطه بارها در خصوص اهمیت به موسیقی انقلابی تذکر دادم اما اهمیتی داده نمی شود.

وی در خصوص خطراتی که وضعیت کنونی موسیقی می تواند داشته باشد تصریح کرد: وضعیت و اقدامات فعلی در عرصه موسیقی می تواند باعث یک خطر بزرگ برای نسل جوان باشد. وقتی کار خوب تولید نشود و به موسیقی خوب اهمیت داده نشود در نتیجه مخاطبان و جوانان به سمت موسیقی بد می روند.

خواننده موسیقی انقلابی خاطرنشان کرد: اعتقاد برخی مسئولین که مستقیم نیز با آن ها صحبت کرده‌ام این است که باید موسیقی به سبک غربی بسازیم که مخاطب به فضای مجازی و به موسیقی های بیگانه روی نیاورند. این عقیده اشتباه است به خصوص که در کشورمان مفاخر موسیقی داریم که با خلق بهترین آثار موسیقیایی می توانندجهانی شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید