هیلاری کلینتون مجروح شد

    کد خبر :246084

در عکس روز پنجشنبه از کلینتون، او در حالی که یک شال روی دست و شانه راستش را پوشانده دیده می‌شود

رسانه‌های هند به نقل از منابع ناشناس می‌گویند هیلاری کلینتون، وزیرخارجه سابق آمریکا و رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶، در جریان سفر به هندوستان در حمام زمین خورده، مچ دست راستش ترک جزئی برداشته و برای معاینه مدت کوتاهی در بیمارستان بوده است.

به گزارش بی بی سی، کلینتون که برای معرفی کتاب جدیدش به هند سفر کرده به گفته مقام‌های یک بیمارستان در غرب این کشور روز چهارشنبه برای مدت کوتاهی در مرکز درمانی شهر جوداپور مورد معاینه قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان گویال به خبرگزاری آسوشیتد پرس معاینات خانم کلینتون ۱۵-۲۰ دقیقه طول کشیده و او سپس به اتفاق همراهانش بیمارستان را ترک کرده است.

این مقام درمانی درباره جزئیات علت مراجعه کلینتون و نتیجه معاینات او توضیحی نداده است اما نشریه تایمز چاپ هند گزارش کرده که در عکس رادیولوژی خانم کلینتون، شکستگی جزئی در مچ دست راست مشاهده شده که مچ‌بند ویژه برای آن تجویز شده است.

کلینتون برای معرفی کتاب جدیدش به یک تور تبلیغاتی در هند رفته است

رسانه‌های محلی همچنان بدون نام بردن از منابع گزارش کرده‌اند که خانم کلینتون در داخل وان حمام سر خورده اما تماس‌های بی‌بی‌سی با سخن‌گوی او در زمینه تایید این گزارش‌ها هنوز بی‌پاسخ مانده است.

کلینتون و همراهانش در هتل لوکس اومید بهاوان پالاس در شهر جوداپور اقامت دارند و بنابر گزارش‌ها این سانحه در آنجا روی داده است.

روز پنجشنبه عکسی از خانم کلینتون در حالی که یک روسری و شال شانه و دست راستش را پوشانده بود در حال بازدید از چند بنای باستانی در جوداپور راجستان منتشر شد.

او روز دوشنبه هم هنگام بازدید از مرکز گردشگری ماندو در مرکز هندوستان دو بار پایش روی پله لغزید.

این نخستین‌بار نیست که کلینتون، ۷۰ ساله، روی پله زمین می‌خورد؛ او اکتبر سال گذشته هم در جریان سفرش به لندن زمین خورد و پس از شکستن یکی از انگشتان پایش ناچار به پوشیدن کفش‌های طبی شد.


کتاب جدید کلینتون “چه اتفاقی افتاد” درباره جزئیات رقابت انتخاباتی او با دونالد ترامپ و علل شکست او در برابر نامزد جمهوری‌خواهان است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید