لیموزینی فوق اشرافی برای ثروتمندان؛ مرسدس از مایباخ S650 پولمن 2019 رونمایی کرد

  • خودرو
  • شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸
    کد خبر :245920

کمپانی آلمانی مرسدس بنز چندی پیش از اعضای فیس لیفت شده خانواده S کلاس رونمایی کرد. با گذشت چند هفته از آن تاریخ، اکنون نوبت به نسخه پولمن (Pullman) که در واقع لوکس ترین عضو خانواده S کلاس است، رسیده و این لیموزین تشریفاتی در مدل 2019 با چهره ای بروزتر راهی میدان خواهد شد.

مرسدس – مایباخ پولمن قبلی حامل کد S600 بود، اما مدل 2019 با کد S650 شناخته می شود. برای تامین نیروی این خودروی اشرافی، اشتوتگارتی ها همان موتور 6 لیتری V12 توئین توربو را در زیر کاپوت قرار داده اند. این موتور توانمند 630 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

با این حساب پولمن جدید 99 اسب بخار قدرت و 170 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. با تکیه بر این نیروگاه قدرتمند پولمن S650 می تواند در عرض 6.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند؛ هر چند با توجه به نوع کاربری شتاب و حداکثر سرعت شاید جزو فاکتورهای کلیدی برای خریداران این لیموزین مجلل نباشند. همانطور که می توان حدس زد، تاجرین، مقامات دولتی و خانواده های سلطنتی برخی از مشتریان بالقوه مرسدس مایباخ پولمن S650 هستند.

از لحاظ ظاهری پولمن S650 المان هایی را از مفهومی مرسدس مایباخ ویژن 6 به امانت گرفته که از بارزترین آنها می توان به خطوط عمودی جلو پنجره اشاره کرد. رینگ های 20 اینچی زیبا با 10 حفره در کناره ها و امکان انتخاب رنگ های بیشتر برای بدنه از دیگر شاخصه های ظاهری پولمن جدید هستند. به منظور ایجاد تمایز بیشتر، خریداران می توانند لیموزین خود را با ترکیب رنگ دوگانه سفارش دهند.

در قسمت عقب کابین این لیموزین تقریبا 6.5 متری، صندلی های بسیار راحت و پیشرفته دیده می شوند. پشتی و کفی این صندلی ها قابل تنظیم بوده و امکان تبدیل شدن به حالت تخت را دارند. در این صورت می توان از بالش های مزین به نشان میباخ برای دستیابی به راحتی هر چه بیشتر استفاده کرد.

به گفته اشتوتگارتی ها پولمن S650 در کلاس خود بیشترین فضای پا را دارد. برای ایجاد یک فضای کاملا خصوصی، قسمت راننده و سرنشینان عقب از طریق یک جداره قابل جداسازی است. البته به لطف دوربین نصب شده، سرنشینان عقب کماکان قادر به مشاهده ترافیک جلوی خودرو خواهند بود. علاوه بر این سرنشینان عقب می توانند با تکیه بر قابلیت “two cabin sound” به موزیک هایی متفاوت از آنچه راننده در حال لذت بردن است، گوش دهند.

علاقه مندان به خرید مرسدس مایباخ پولمن S650 باید حداقل نیم میلیون یورو (معادل 619 هزار دلار) در حساب بانکی خود داشته باشند. در حال حاضر اشتوتگارتی ها امکان ثبت سفارش برای این لیموزین فوق لوکس را فراهم کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید