مشاور رئیس‌ مجلس: آتش زدن حکم بقایی مقابل سفارت انگلیس کار بسیار زشتی بود

    کد خبر :245637

مردم ما عاقل هستند، وقتی این صحنه ها را می بینند مضحکه می کنند قهقه می زنند و می خندند چون فکاهی و کمدی خوبی برای عید نوروز است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با نامه نیوز درباره اقدام رحیم مشایی در آتش زدن حکم دادگاه حمید بقایی مقابل سفارت انگلستان گفت: به نظرم او کار بسیار زشتی انجام داد و قطعا باید مقامات قضایی کشور در خصوص این اقدام آقای مشایی موضع گیری کنند.

وی اقدام مشایی را ظلم به نظام قضایی و حقوقی خواند و افزود: شخصیت ها و مردان بزرگ و مجتهدی در رأس کار قوه قضائیه هستند و مسئولیت دارند اما مشایی به آنها اتهام می زند که بنا به دستور انگلستان حکم علیه بقایی صادر شد. معتقدم او جسارت و از خطوط قرمز نظام عبور کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رحیم مشایی فکر می کند هنوز دوره قاجار یا پهلوی است یادآور شد: نباید هر کسی به خود اجازه دهد که از این کارها نسبت به نظام کند. لازم است به طور جد مقامات قضایی درباره این موضوع اقدام عاجلی انجام دهند تا کسی جرأت این تکرار چنین کارهایی را نداشته باشد.

وی ادامه داد: مشایی جلوی سفارت انگلستان می ایستد و می گوید «بنا به دستور این سفارت و وزیرخارجه انگلستان بقایی دستگیر شد». بقایی چه کسی است که بخواهد مسئله برای کشور ایجاد کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نامه نگاری های اخیر این افراد گفت: این افراد مدعی هستند نهار و شام را با امام زمان می خورند و به امام زمان دسترسی دارند.

وی افزود: اگر احمدی نژاد از اندیشه خود استفاده می کرد، این اقدامات را انجام نمی داد. احمدی نژاد در تخیلات خودش سیر می کند و همراه دوستانش دست به خودسوزی و کارهای تأسف بار می زند. هیچ آدم عاقلی چنین کارهایی نمی کند که اینها با ادعای یاران امام زمان بودن مرتکب می شوند.

حقیقت پور درباره تأثیر حرکات احمدی نژاد و رفقایش بر مردم گفت: مردم ما عاقل هستند، وقتی این صحنه ها را می بینند مضحکه می کنند قهقه می زنند و می خندند چون فکاهی و کمدی خوبی برای عید نوروز است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:

    آقای حقیقت پور !
    نه شما کسی هستید و نه بقایی و نه آن …. که این حرکت نابخردانه را در مقابل سفارتخانۀ روباه پیر، انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید