نائب رئیس شورای شهر:

توانمندی زنان سرپرست خانوار باعث بی‌نیازی آنها از نهادهای حمایتی می‌شود

    کد خبر :245568

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: توانمندی زنان سرپرست خانوار ضمن اینکه باعث بی‌نیازی آنها از نهادهای حمایتی می‌شود، عزت نفس آنان را حفظ می‌کند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم امینی با اشاره به اینکه تلاش برای ایجاد فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی به جای محصولات خارجی باعث ایجاد فرصت‌های شغلی برای شهروندان می‌شود، گفت: استقبال مردم از محصولات داخلی به تولیدکنندگان انگیزه بیشتری برای تولید و خلاقیت می‌دهد.

وی با بیان اینکه وارد کنندگان برای کسب سود بیشتر جنس‌های وارداتی بی‌کیفیت و نامرغوب را وارد می‌کنند تا حاشیه سود بیشتری داشته باشد، افزود: در حالی که تولیدکنندگان داخلی ما با حمایت مردم می‌توانند، کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تولیدات داخلی تاثیر بسزایی برای آشنایی مردم با تولیدات و برندهای مرغوب دارد، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ما به دلیل عدم توفیق در فروش کالا انگیزه خود را از دست می‌دهند، اما اگر اجناس ایرانی به خوبی به مردم معرفی شود، تولیدکنندگان نیز می‌توانند شرایط بهتری برای عرضه کالاهای تولیدی خود داشته باشند.

بنابر اعلام ستاد خبری نمایشگاه زنان و تولید ملی، وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار به دلیل خلاءهای زندگی مخصوصا اقتصادی در اغلب مواقع نیاز به حامی دارند، خاطرنشان کرد: اما اگر این زنان توانمند شده و بتوانند معاش خود را تامین کنند، نیازی به کمک نهادهای حمایتی نداشته و حتی می‌توانند علیرغم توانمندی خود در اقتصاد به عنوان مولد نیز ایفای نقش کرده و عزت نفس خود را حفظ کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید