دنی بویل فیلمنامه جیمز باند بعدی را می‌نویسد

    کد خبر :245367

کارگردان نامدار انگلیسی آشکار کرد که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی جیمز باند است.

به گزارش بازتاب به نقل از گاردین، از گفته‌های اخیر دنی بویل به نظر می‌رسد او باید کسی باشد که دنیل کریگ را در فیلم بعدی جیمز باند که سال ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود، کارگردانی می‌کند.

وی به تازگی تایید کرد در حال نوشتن فیلمنامه بعدی جیمز باند با همکاری جان هوج است.

در عین حال از خبرهایی که منتشر می‌شود می‌توان به این نتیجه رسید که همین کارگردان انگلیسی روی صندلی کارگردانی بیست‌و پنجمین فیلم از دنیای جیمز باند خواهد نشست.

وی در برنامه‌ای تلویزیونی که از یکی از شبکه‌های آمریکایی پخش شد گفت: ما داریم روی فیلمنامه فیلم کار می‌کنیم و باید ببینیم چه پیش می‌آید اما این ایده بزرگی است و امیدوارم که کارها خوب جلو برود. من خیلی دلم می‌خواست می‌توانستم چیز بیشتری بگویم … اما نمی‌توانم.

بویل در عین حال گفت تقریبا در حال شروع یک فیلم کمدی است که نویسنده‌اش ریچارد کورتیس است. وی گفت: امیدوارم فیلمبرداری این فیلم ظرف ۶ یا ۷ هفته دیگر شروع شود. بعد باند می‌تواند تا پایان سال کار داشته باشد اما همین حالا هم ما دوتایی داریم روی آن کار می‌کنیم.

بویل و هوج که فیلمنامه‌نویس است معمولا با همکاری هم کار می‌کنند. فیلم‌های متعددی حاصل همکاری این ۲ در نوشتن فیلمنامه است که شامل «قبر کم عمق»، «رگ‌یابی»، «یک زندگی کمتر معمولی»، «ساحل»، «خلسه» و «رگ‌یابی تی ۲» می‌شود.

جدیدترین شایعه درباره کارگردان سازنده جیمز باند بعدی نیز درباره دنی بویل بوده و این که او در راس فهرست کارگردان‌های مورد نظر تهیه کنندگان باند یعنی باربارا بروکلی و مایکل جی ویلسون جای دارد.

بویل سال ۲۰۰۸ برای «میلیونر زاغه‌نشن» برنده هشت جایزه اسکار شد که موفق‌ترین فیلم بریتانیایی یک دهه نام گرفت. وی کارگردان افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که در آن دنیل کریگ با ملکه الیزابت دیدار کردند و در آسمان استادیوم ظاهر شدند.

وی کارش را از تئاتر شروع کرده و معاون کارگردان رویال کورت لندن در دهه ۱۹۸۰ بود.

کریگ نیز بازی در فیلم بعدی جیمز باند را پذیرفته و بار دیگر در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید