خانلرخانی: شهرداری ورامین از غلفت رقبا برای قهرمانی بهره برد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۴۰
    کد خبر :245168

سرمربی تیم شهرداری ورامین با اشاره به قهرمانی تیمش در لیگ تکواندو تاکید کرد که این عنوان با بهره بردن از غلفت رقبا و بخصوص دانشگاه آزاد، بعد از یک سال وقفه به دست آمد.

پیام خانلرخانی با اشاره به قهرمانی تیم شهرداری ورامین در رقابت های باشگاهی تکواندو گفت: قهرمانی دلچسبی بود، دقیقه ۹۰ و روز آخر با تساوی دانشگاه آزاد برابر پاس قوامین، توانستیم دو بازی آخر خود را قاطیعت به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را کسب کنیم. ما منتظر لغزش دانشگاه آزاد بودیم و این اتفاق هم در هفته پایانی رقم خورد.

وی با اشاره به شرایط کلی تیم شهرداری ورامین در این فصل از رقابت ها یادآور شد: شرایط مالی ما در سال ۹۶ اجازه نمی داد ملی پوش جذب کنیم. البته تیم جوان و در عین حال با انگیزه و یکدستی داشتیم که خدا را شکر تا روز آخر جنگیدیم و توانستیم حق خود را گرفته و ثابت کنیم که شایسته این عنوان هستیم.

بهترین مربی لیگ برتر در سال ۹۶ در خصوص قهرمانی با یک تیم جوان و بدون حضور ملی پوشان گفت:در تیم ما از بین ملی پوشان تنها ابوالفضل یعقوبی حضور داشت که او هم تنها دو بازی انجام داد و هر دو را هم باخت. من خودم علاقمند به میدان دادن به جوانان هستم و بر همین اساس هم تیم خود را با جوانان با آتیه بستیم که همین جوانان در برابر بزرگان تکواندو نمایش خوبی داشتند و به امید خدا همین راه را نیز ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین ادامه داد: دانشگاه آزاد هم تیم قدرتمند و ریشه داری بود و باید خسته نباشید عرض کنم خدمت کادر فنی و مجموعه این تیم که نماینده ایران در جام جهانی و گرنداسلم بودند و به همین دلیل هم فشار زیادی تحمل کردند.

خانلرخانی به دیگر تیم های این فصل از رقابت های باشگاهی تکواندو هم اشاره کرد و گفت: استقبال تیم ها باعث شد در سال ۹۶، لیگ در سطح فنی بالایی برگزار شود. در تمام تیم ها بازیکنان جوان زیادی را داشتیم که مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. حتی فنی ترین بازیکن لیگ، یک جوان 17 – 16 ساله شد که در بین بزرگان تکواندو کشور دست به کار بزرگی زد و این نشاندهنده پویایی لیگ است و باید به این جوانان بها داده و بدانیم که پشتوانه خوبی برای تیم های ملی داریم.

وی در خصوص قضاوت داوران در این فصل از رقابت های تکواندو تصریح کرد: علاقه ای به صحبت در مورد داوری ندارم. البته در کل داوری بدی نبود به غیر از یک هفته که داوریها خوب نبود و ما اعتراض داشتیم، چرا که تیم ما از همین نوع قضاوت لطمه خورد و اشتباهات داوری دو هفته پیش باعث شکست تیم مان شد ولی خدا را شکر حق به حق دار رسید.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین به سطج فنی مسابقات هم اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی خوب بود. شاید به جرات بتوان گفت که در چند سال اخیر، شاهد برگزاری یکی از بهترین دوره های لیگ بودیم. تیم هایی چون کن، پاس، یاسین پیش رو تیم های خوبی در این دوره بودند. ضمن اینکه تیم های پائین جدول هم دست و پا بسته نبودند. حضور تمام تیم ها تا روز آخر، از نکات مثبت دیگری بود که لیگ ۹۶ را متمایز کرده بود.

به گزارش مهر ،خانلرخانی در پایان گفت: از فدراسیون تکواندو تشکر می کنم که شرایط را برای حضور تیم های بیشتر مهیا کرد. ازمدیریت باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری ورامین، شهردار ورزش دوست ورامین، اعضای شورای شهر، همکارانم در کادر فنی و تک تک اعضای تیم که با بهترین عملکرد باعث شدند تا ما عنوان قهرمانی را کسب کنیم نیز تشکر می کنم و به امید خدا سال آینده بازهم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید