چمران: شهرداری در این مدت کاری انجام نداده است

    کد خبر :245059

شهرداری در این مدت کاری انجام نداده است، بنده به شخص خاصی کار ندارم اما امروز کارهایی که در گذشته انجام شده، نه‌تنها انجام نگرفته بلکه متوقف شده و روی زمین مانده است، به‌عنوان مثال دو خط مترو را متوقف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز وقتی مردم به‌خاطر «33 درصد تسهیلات تشویقی به پرداخت‌کنندگان نقدی عوارض ساختمانی» به شهرداری مناطق مراجعه می‌کنند، می‌بینند که این‌ها کار نمی‌کنند و گلایه‌مندی مردم از عدم کار کردن این مجموعه زیاد است و ما هم کاری ندیده‌ایم.

به گزارش تسنیم:رییس سابق شورای شهر تهران با اشاره به انتقادات نجفی نسبت به دوره گذشته گفت: انتقاد داشتن مسئله بدی نیست و بیایند عیوب را مطرح کنند اما وقتی فردی انتقاد می‌کند باید خودش بهتر کار انجام دهد نه اینکه اساساً کار نکند، طبعاً وقتی کاری انجام نشود و انتقاد صورت بگیرد، هنر نیست.

وی ادامه داد: ایرادی ندارد که فرد کار انجام دهد و انتقاد هم بکند، به همه افراد انتقاداتی وارد است، بالاخره کارهایی بوده که قابل انتقاد است و کسی منکر این مسائل نیست ولی در قبال این مسائل باید کار هم انجام شود.

چمران در زمینه توقف پروژه‌های گذشته و عدم اجرای پروژه‌های جدید اظهار کرد: مشخص است که این‌ها باید پروژه‌های دوره گذشته را اجرا کنند و در واقع باید جهادی عمل کنند، طبعاً با شعار و نطق و ایرادگیری کار به جایی نمی‌رسد.

وی عنوان کرد: در تهران کار کردن ساده نیست، مشکل و پیچیده است و همین که بخواهند چند صد میلیون حقوق کارمندان‌شان را بپردازند کار آسانی نیست، چه رسد به اینکه بخواهند کار عمرانی هم انجام دهند. کار عمرانی اعتبار می‌خواهد و باید بتوانند تحصیل درآمد کنند.

رییس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: وقتی که کارها بخوابد قاعدتاً درآمدی نیست و وقتی درآمدی نباشد، نمی‌شود کار کرد البته گفته شده که درآمدها محقق شده، حالا درست است که این درآمدها صددرصد محقق نشده اما اگر 50 درصد هم محقق شده باشد باید حداقل شاهد 50 درصد کار باشیم ولی در حال حاضر شاهد هیچ کاری نیستیم و همه کارها متوقف شده است.

چمران درباره علت استعفای نجفی و ارتباط آن با برنامه اخیر شهرداری تهران در برج میلاد بیان کرد: من فکر نمی‌کنم به این موضوعات ارتباط داشته باشد زیرا این مسائل از مدت‌ها قبل مطرح بوده است بنابراین اینکه بخواهند مسئله استعفا را به این موضوع ارتباط دهند خدا و خودشان می‌دانند، من نمی‌دانم و اطلاع ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید