کدامیک از فیلم‌های نوروز ۹۷ پرفروش می‌شود؟

    کد خبر :244755

هر کدام از فیلم های اکران نوروزی ۹۷ دارای قابلیت هایی در جذب مخاطب هستند که می توان گفت در رقابتی سخت قرار می گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسامی فیلم های اکران نوروزی 97 اعلام شد و صاحبان فیلم‌ها از روز چهارشنبه 23 اسفند آثارشان را در سینماها برای مخاطبان نمایش دادند.

هفت فیلم سینمایی «لاتاری»، «به وقت شام»، «مصادره»، «لونه زنبور»، انیمیشن «فیلشاه»، «فراری» و «خرگیوش» با موضوع های مختلف اجتماعی، کمدی، مقاومت و کودک در لیست اکران نوروز 97 قرار گرفتند.

هر کدام از این‌ها دارای قابلیت هایی در جذب مخاطب هستند که می توان گفت در رقابتی سخت قرار می گیرند؛ بخصوص فیلم های کمدی که چند سال اخیر به دلایل مختلف باعث شده سلیقه مخاطب تغییر کند و گیشه ها به واسطه آن ها رونق بگیرد.

بنابر این گزارش، فیلم سینمایی «لاتاری» به عنوان فیلمی اجتماعی از ترکیب بازیگران چهره، قصه‌ای خوب و کارگردانی بهره می برد که به نظر می‌رسد می تواند در گیشه موفقیت خوبی بدست آورد.

مهدویان هم این بار دست روی سوژه ای جهان شمول تر که دارای قهرمان و ضد قهرمان است گذاشته؛ اتفاقی که مخاطبان ایرانی همیشه از بودن آن لذت می برند و استقبال می کنند. بخصوص این بار که قهرمان ها و ضد قهرمان های فیلم از دسته هایی هستند که حساسیت مخاطب را بیشتر بر می انگیزند و به نظر می رسد «لاتاری» جزو فیلم های پر فروش اکران عید امسال باشد.

«به وقت شام» حاتمی کیا با موضوع مقاومت فیلمی خوش ساخت است و از بازیگران فراوان ایرانی بهره نمی برد، اما تنش ها و اکشن بودن فیلم و موضوع حساسی که دارد، احتمال کشاندن مخاطبانی خاص تر به سینما را دارد.

این فیلم در جشنواره فجر مورد استقبال و تقدیر خیلی ها قرار گرفت و احتمال این که این استقبال در اکران هم ادامه داشته باشد، خیلی زیاد است.

«مصادره» مهران احمدی فیلمی کمدی با داشتن فضاهای بصری جذاب و بازیگرانی است که فقط رضا عطاران این سال ها توانسته یک تنه بار فروش فیلم ها را به دوش بکشد.

«لونه زنبور» دیگر فیلمی است که از فضای کمدی بهره می برد و بازیگران طنازی در آن نقش آفرینی می کنند. افرادی که در این سال ها در هر فیلمی پا گذاشتند خوب درخشیدند و توانستند جذب مخاطب داشته باشند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور نداشت و نمی توان درباره قصه آن قضاوتی کرد.

انیمیشن «فیلشاه» حاصل گروهی است که سال‌ها بصورت حرفه ای با تقسیم کار در کنار هم فعالیت می کنند این اثر تنها انیمیشنی است که برای حوزه کودک و نوجوان خواهد بود؛ اتفاقی که شاید خیلی ها انتظار آن را برای اکران نوروزی می کشیدند که فیلمی برای این حوزه در این ایام اکران شود. البته که بزرگسالان نیز می توانند با دیدن آن لذت ببرند.

«فیلشاه» هم از شانس استقبال گروه سنی کودکان و نوجوان که قطعا اگر از آن لذت ببرند خانواده های خود را برای چند بار به سینماها می‌کشانند، بهره می برد.

«فراری» فیلمی کمدی اجتماعی با کنایه های سیاسی از دیگر فیلم هایی است که محسن تنابنده در آن ایفای نقش کرده و به خاطر آن در جشنواره 35 فجر سیمرغ دریافت کرد و با توجه به روان بودن قصه شاید مورد اقبال قرار گیرد، اما در مقابل دیگر فیلم های روی پرده کار سختی در پیش دارد.

«خرگیوش» از دیگر فیلم های کمدی اکران نوروزی است که از بازیگران متعدد و مطرح سینما بهره می برد، اما در مورد قصه آن چون در جشنواره حضور نداشته و دیده نشده، نمی توان صحبت کرد.

با نگاه به ترکیب این فیلم ها می توان دید که رقابت بین فیلم های کمدی است که مخاطب را در این سال ها بیشتر توانسته جذب کند و در گیشه موفق بوده اند. از بین آن ها به نظر می رسد شانس فروش «لونه زنبور» و «مصادره» بیشتر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید