تمرکز هلال احمر بر اجرای برنامه ۵ساله/ نوروز در کنار مردم هستیم

    کد خبر :244686

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل جمعیت در سطح کشور، گفت: تمرکز هلال احمر در سال ۹۷ بر انسجام درونی و اجرای برنامه ۵ ساله خواهد بود.

جلسه ویدئو کنفرانس اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر با مدیران عامل جمعیت در استان های کشور با محوریت هماهنگی اجرای طرح های نوروزی در ساختمان صلح جمعیت برگزار شد.

دکتر علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه با تاکید بر اجرای جدی و با تمام توان طرح های نورزی جمعیت در سراسر کشور، اظهار کرد: در ایام نوروز و با اجرای طرح های نوروزی باید بتوانیم در لحظات اولیه حوادث در کنار مردم باشیم و هر کاری که از دستمان بر می آید برای آنها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز؛ جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر در سراسر کشور داوطلبانه فعال هستند، تصریح کرد: قدردان زحمات تمامی دوستانی هستیم که در ایام تعطیلات و تفریح که باید کنار خانواده خود باشند، در کنار مردم می مانند و امیدواریم با تلاش های اعضای هلال احمر شاهد سالی کم حادثه باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ابراز امیدواری کرد که با ارائه خدمات با کیفیت در ایام نوروز، مردم بیشتر از گذشته به خدمات هلال احمر علاقه مند شوند و از این طریق بتوانیم با مشارکت مردمی، در فرهنگ سازی کاهش تصادفات جاده ای هم گام های موثری برداریم.

پیوندی با اشاره به حوادث پرشمار رخ داده در ۶ ماه گذشته و ابراز امیدواری که در سال پیش رو با حوادث کمتری مواجه باشیم، تاکید کرد: در سال ۹۷ بر انسجام درونی جمعیت و اجرای برنامه ۵ ساله جمعیت متمرکز خواهیم بود و امیدواریم با همفکری و تامین منابع لازم، پاسخگوی نیازهای بیشتری در سطح جامعه باشیم.

به گزارش مهر، وی بر رسالت مهم جمعیت مبنی بر ارائه آموزش های همگانی در جامعه تاکید و اظهار کرد: در سال پیش رو توجه بیشتری بر حوزه آموزش که به تمام حوزه های فعالیتی جمعیت مرتبط است، خواهیم داشت چرا که اطمینان داریم با توجه به این حوزه، ارتباط موثری با مردم برقرار می کنیم و شاهد کاهش هزینه های حوادث خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید