صحت برگزاری انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد

    کد خبر :24455

رییس هیات نظارت شورای شهرستان تهران با صدور بیانیه ای صحت انتخابات شورای شهر تهران را تایید کرد.

متن بیانیه محمدرضا بادامچی رییس هیات نظارت شورای شهرستان تهران به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انتخاباتی چشمگیر و ارزشمند برگزار شده است. مردم آگاه ما با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور و عملکرد کنونی مسئولان، دست به انتخاب زده‌اند و به طور طبیعی این انتخاب، عده‌ای را ناراضی و شگفت‌زده کرده است. این شگفتی دلیلی بر نادرستی یا تخلف در شمارش آرا نیست. تمام تلاش‌ها در این مدت در راستای صیانت از آرای مردم بوده است.

اعضای هیات نظارت در تمام فرایند انتخابات، با حوصله و تلاش بی‌وقفه از سلامت انتخابات حفاظت کرده‌اند. این هیات با دقت و همت بسیار، به شکایات داوطلبین رسیدگی کرده است و در این میان، با اعتراضی که موجبات ابطال انتخابات را فراهم کند و یا ایراد اساسی و اشکال موثری که بتوان بر اساس آن بی‌اعتباری انتخابات را استنباط نماید، مواجه نشده است.

لذا اکنون با گذشت ده روز از برگزاری انتخابات، در راستای اجرای ماده ٥٦ آئین‌نامه اجرایی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور،  هیات نظارت با یقین، سلامت پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر تهران را تایید می‌کند و برای منتخبین جدید آرزوی موفقیت در مسیر خدمتگزاری را داشته و به دوستانی که شکایتی از مسیر انتخابات داشته و دارند، اطمینان خاطر می‌دهد که نتایج حاصله در صحت کامل است.

در پایان ضمن تشکر از تمام اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت شهرستان و استان تهران و تمام تیم‌های نظارتی به دلیل تلاش خستگی ناپذیرشان برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات، آرزوی موفقیت و به‌روزی دارم.

محمدرضا بادامچی

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید