فیلیپین در ۲ میدان نفتی ایران سرمایه‌گذاری می‌کند

    کد خبر :24443

شرکت دولتی پی ان او سی فیلیپین یادداشت تفاهمی را با شرکت ملی نفت ایران برای سرمایه گذاری در ۲ میدان نفتی ایران و خرید نفت از ایران امضا کرده است.

به گزارش  بازتاب به نقل از فیل استار، شرکت دولتی پی ان او سی فیلیپین یادداشت تفاهمی را با شرکت ملی نفت ایران برای همکاری های نفتی امضا کرده است.

این یادداشت تفاهم مجموعه شامل ارزیابی، مرور و برآورد اولیه اجرای چند پروژه نفتی در ایران و فیلیپین است که بین معاون توسعه شرکت ملی نفت ایران،  غلامرضا منوچهری و رئیس شرکت پی ان او سی، پدرو آکینو به امضا رسیده است .

سرمایه گذاری برای توسعه میدان های نفت و گاز پاسانان و توسعه فاز سوم میدان نفتی دارخوین، سرمایه گذاری برای ساخت یک کارخانه تولید ال ان جی در ایران و همچنین تامین نفت پالایشگاه پیشنهادی در میندانائو از جمله پروژه های تعریف شده در این توافق است.

میدان نفتی دارخوین در 30 کیلومتری خرمشهر واقع شده و 3.6 میلیارد بشکه ذخیره نفتی دارد. میدان نفتی و گازی پاسانان نیز در 170 کیلومتری جنوب غرب اهواز قرار گرفته است. ذخایر این میدان 50 تریلیون فوت مکعب گاز تخمین زده شده و انتظار می رود بتوان روزانه 750 میلیون فوت مکعب گاز و 31 هزار بشکه در روز نفت از این میدان استخراج کرد.

شرکت پی ان او سی در نظر دارد طی 3 سال آینده پالایشگاهی در میندانائو احداث کند و نفت این پالایشگاه را از ایران وارد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید