نیکزادی‌پناه: «حجتی» وزارتخانه را از نابودی نجات داد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۸
    کد خبر :244001

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید ببینیم که آقای حجتی وزارتخانه را در چه وضعیتی تحویل گرفت، ما نباید تنها امروز را ببینیم. حجتی وزارتخانه را از نابودی نجات داد.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در جلسه علنی امروز و در مخالفت با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: همه بهتر از من آقای حجتی را می‌شناسند. ایشان جزو سنگرسازان دوران دفاع مقدس بودند، در دوران سازندگی کشور و در جنگ نیز در پست‌های متعددی مشغول به خدمت بودند و خوشبختانه در هر نقطه‌ای که قرار داشتند، کار مثبتی را انجام داده‌اند. زمانی که ایشان در سیستان و بلوچستان استاندار بودند در استانی که سراسر ناامنی بود، با تدبیر و دانش ایشان امنیت به مردم بازگشت.

وی در ادامه بیان کرد: برخی از علمای علم مدیریت، مدیران را به سه گروه تقسیم می‌کنند. به مدیران گروه اول اصطلاحا مدیرانی قمارباز گفته می‌شوند، اما قمار نمی‌کنند چون استراتژی ندارند و آینده نگر و کلان‌نگر نیستند و در نهایت به اصل شیر یا خط متوسل می‌شوند. مدیران گروه دوم نیز وضعیتی مشابه گروه اول دارند نه از علم و نه از مدیریت برخوردار هستند، اما فقط یک گروه مدیران سازنده هستند و در هر نقطه باشند، تغییر و تحول سازنده ایجاد می‌کنند. مهندس حجتی نیز جزو همین دسته است.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه ما همیشه تنها به امروز نگاه می‌کنیم و گذشته را نمی‌بینیم. ما باید ببینیم که آقای حجتی وزارتخانه را در چه وضعیتی تحویل گرفت. ایشان یک وزارتخانه ورشکسته را که هرکدام از کارکنانش در جایی مشغول بودند تحویل گرفت و علی‌رغم بی‌تدبیری که ایجاد شده بود، وزارتخانه را سروسامان دادند و اکنون همه در جای مشخصی مشغول به کار هستند. زمانی که ایشان وزارتخانه را تحویل گرفت، ما گوشت، گندم و لبنیات و شکر را وارد می‌کردیم. اما امروز اینگونه نیست. ایشان یک وزارتخانه را از نابودی نجات دادند.

نیکزادی‌پناه در ادامه گفت: امروز ما در هر نقطه مشکل کشاورزی داریم. باید ببینیم که علت اصلی این مشکل چیست. این مشکل به ایشان ربطی ندارد. ایشان توانسته مشکل را کنترل کرده و کم کند. چرا به مسائل منطقه‌ای نگاه می‌کنیم. ایشان ظرفیت‌ها را افزایش داده و واردات را کاهش و همچنین صادرات را نیز افزایش داده‌ است. چرا به این مسائل توجه نمی‌کنید. امروز کشاورزی ما دارد سامان می‌گیرد، اجازه دهید این مرد عمل به کارش ادامه دهد و کشاورزان را در اقصی نقاط کشور نجات دهد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: می‌گویید معاونان آقای حجتی پیر هستند اما تلاش همین افراد بود که وزارتخانه را اکنون نجات داده است. آیا زمانی که ایشان وزارتخانه را تحویل گرفت نیرویی بود که بتواند جایگزین کند. ما باید قدردان مردان انقلابی‌مان باشیم. در برنامه ششم امکانات و احکام خوبی مصوب شده است ان‌شاءالله بتوانند آنها را پیاده کنند و کشاورزی را رونق دهند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی ما منابع می‌خواهد ما چه کرده‌ایم برای کشاورزی که امروز از آقای وزیر انتظار داریم. آیا وزیر منابعی داشت و کاری انجام نداد؟ آقای وزیر قول داده‌اند تا وضعیت را آرام آرام بهبود بخشند و ان‌شاءالله از نیروهای جوان نیز استفاده خواهند کرد. مطمئن هستم همکاران ما به ایشان رای داده و از وجود ایشان استفاده خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید