معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران خبر داد

استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در 173 نقطه از شهر تهران برای چهارشنبه آخر سال

    کد خبر :243668

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: آمبولانس‌های اورژانس تهران برای چهارشنبه آخر سال با همکاری ناجا و آتش نشانی در 173 نقطه از شهر تهران مستقر می شوند.

دکتر سید رضا معتمدی در این باره اظهار داشت: موتورلانس‌های اورژانس تهران تا ساعت 16 در مناطق مختلف شهر تهران حضور دارند و پس از این ساعت، هر دو نفر از پرسنل موتورلانس‌ها، تبدیل به یک کد آمبولانس می‌شوند؛ چراکه احتمال برخورد مواد محترقه با سرنشینان موتورلانس‌های اورژانس وجود دارد.

وی تصریح کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به مصدومان چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شده است. امشب در بیمارستانهایی که متخصصان پوست و چشم ندارند، این متخصصین مستقر می‌شوند تا با سرعت بیشتری به افرادی که آسیب دیدگی جزیی دارند، خدمات ارائه دهند.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران، خاطرنشان کرد: بیمارستانهای فارابی، رازی و شهید مطهری برای حوادث چهارشنبه آخر سال، آمادگی کامل دارند و افرادی که آسیب های شدید می بینند، برای درمان به این سه بیمارستان منتقل می شوند.

بر اساس گزارش سایت وبدا، معتمدی در پایان یادآور شد: در راستای ارتقای فرهنگ عمومی، کمپین نه به چهارشنبه سوزی توسط اورژانس راه اندازی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید