خواننده مشهور درباره خاطراتش از چهارشنبه سوری می گوید

    کد خبر :243601

خشایار اعتمادی گفت: حوادث فراوانی در چهارشنبه آخر سال می افتد، در حالی که نتیجه چهارشنبه سوری باید لبخند روی لبان مردم باشد.
خشایار اعتمادی خواننده پاپ در خصوص خاطراتش از آخرین چهارشنبه سال گفت: خاطرات خوب فراوانی از چهارشنبه آخر هر سال دارم. در کودکی نقش محوری میان بچه های محل داشتم و به فعالیت های مختلف می پرداختیم. شعر می خواندیم و از روی آتش می پریدیم. آجیل میان همسایه ها پخش می‌کردیم و به طور کل بهترین دقایق را برای خودمان رقم می زدیم.

این خواننده در خصوص چهارشنبه سوری و اتفاقات سال های اخیر اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر، حوادث فراوانی در جریان شادی چهارشنبه آخر سال می افتد. اخباری که درباره مصدومان و آسیب دیدگان به گوشمان می رسد، گویای آن است که این جشن و شادی از حالت عادی و طبیعی خودش خارج شده است.

اعتمادی در ادامه بیان کرد: باید چهارشنبه سوری و به طور کل تمام مراسم ها و شادی هایمان طبق سنت و وقار فرهنگ کشورمان برگزار شود و نتیجه اش شادی و لبخند روی لبان مردم باشد. خیلی از ما درگیر افراط در شادی هایمان می شویم و نتیجه ی بد نه تنها برای خود بلکه برای دیگران داریم. باید مراقب باشیم که خدایی نکرده کسی را در شب عید خانه نشین نکنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید