لادروپ: در آزادی میان ۱۰۰ هزار هوادار ایرانی کار سختی داریم/شانس ما و استقلال برای صعود بیشتر است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۰۰
    کد خبر :243414

سرمربی الریان قطر پس از پیروزی مقابل الهلال عربستان عنوان کرد که کار سختی را در بازی بعد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی دارند.

تیم فوتبال الریان قطر شب گذشته در چهارمین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان قرار گرفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر نماینده قطر به پایان رسید.

استقلال نیز در همین گروه شب گذشته در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات بود و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مایکل لادروپ، سرمربی سرشناس الریان قطر درباره این بازی گفت: باید واقع نگر باشیم و باید این را بگویم که تا الان چیزی را به دست نیاوردیم. هیچ چیزی برای صعود به مرحله بعد هنوز قطعی نشده است. ما پیش رو خود چالش های بزرگی را داریم مخصوصا بازی با استقلال در تهران در میان ۱۰۰ هزار هوادارش کار آسانی نیست.

به گزارش فارس، وی درباره اینکه در گروه D کدام تیم ها شانس صعود به مرحله بعد را دارند، گفت: همه چیز تغییر کرده است و در شرایط کنونی شانس استقلال و الریان نسبت به الهلال و العین بیشتر است. العین و الهلال با توجه به نتایجی که در سال های گذشته در آسیا گرفتند امسال در زیر فشار زیادی هستند چون نتایج خوبی را نگرفتند.

در گروه D استقلال با ۶ امتیاز با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و الریان نیز با ۶ امتیاز در رده دوم است. العین و الهلال به ترتیب با ۴ و ۲ امتیاز در رده سوم وچهارم قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید