الهامی: حضور شایسته در بازی‌های آسیایی جاکارتا هدف نخست است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰
    کد خبر :243388

رئیس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: نخستین هدف ساحلی ایران حضور شایسته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فریدون الهامی به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت سازمان ساحلی فدراسیون والیبال اشاره کرد و در تشریح برنامه‌های کوتاه مدت گفت: حضور شایسته در بازی‌های آسیایی سال 2018 اندونزی از جمله برنامه‌های کوتاه مدت است.

وی با بیان اینکه تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی نمایندگان ساحلی ایران حداقل در شش رویداد ساحلی شرکت می‌کنند، گفت: حضور در این رویدادها با هدف آماده سازی ملی‌پوشان و کسب تجربه بیشتر برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.

رئیس سازمان ساحلی تور جهانی تک ستاره عمان را که از 23 تا 26 اسفندماه برگزار می‌شود، نخستین میدان پیش‌روی عنوان کرد و گفت: ملی‌پوشان ایران بامداد امروز راهی این مسابقات شدند و امیدوارم در نخستین تور جهانی تک ستاره آسیا حضور موفقی داشته باشند. البته تیم ملی ساحلی الف ایران مدال برنز و مقام سومی تور جهانی تک ستاره مراکش را در پرونده کاری دارد و این بار در آسیا تلاش خود را انجام می‌دهد.

الهامی با یادآوری اینکه تیم ملی الف (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) در جدول اصلی و تیم‌های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و تیم ملی ج (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) ایران در جدول مقدماتی این رقابت‌ها قرار دارند، گفت: رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

وی به تور جهانی تک ستاره تایلند و جام ساحلی آسیا که فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: اردو این رقابت‌ها از اوایل فروردین ماه سال 97 در بوشهر برگزار می‌شود و تیم‌های ملی ساحلی تا زمان اعزام در اردوی آماده سازی خواهند بود.

الهامی تصریح کرد: تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی در جاکارتا نمایندگان ساحلی ایران در چهار رویداد دیگر شرکت می‌کنند تا به آمادگی لازم برای بازی‌های آسیایی دست یابند.

وی درباره تغییر در ترکیب تیم‌های ملی ساحلی ایران نیز گفت: این موضوع در دستورکار قرار دارد اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم و باید بررسی بیشتری انجام دهیم.

رئیس سازمان ساحلی در ادامه به رقابت های قهرمانی زیر 19 سال آسیا اشاره کرد و گفت: حضور تیم های پایه ساحلی در تورنمنت های آسیایی و بین المللی نیز در برنامه های این سازمان قرار دارد تا پشتوانه سازی تیم های بزرگسالان پیگیری شود.

وی گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از سوم فروردین ماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند شروع می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. اردوی نخست آماده سازی تیم زیر 19 سال ایران برای حضور شایسته در این رقابت ها 20 اسفند به پایان رسید و اردوی دوم از امروز به میزبانی هیات والیبال استان هرمزگان در شهر بندرعباس شروع می‌شود.

الهامی یادآور شد که در پایان این تمرینات یک تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و سه تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه رقابت‌های جهانی می‌گیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید