برزگر: کشتی هیچ گاه خط قرمزهای نظام را رد نکرده است/ وزارت ورزش باعث شد خادم سرخورده شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۵
    کد خبر :243356

پیشکسوت کشتی گفت: رهبر انقلاب اسلامی با دلسوزی صحبت می کند و می گوید مدیریت کنید، اما متأسفانه شاهد این هستیم که مدیران به جای کار، بیشتر دنبال منافع خود هستند.

منصور برزگر پیشکسوت کشتی کشور با بیان این مطلب افزود: می‌بینم که رهبر انقلاب با چه دلسوزی صحبت می‌کند، اما مدیران همه صحبت‌ها را به نفع خودشان تعبیر می‌کنند.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: متأسفانه در این بین مدیران ورزشی هم نمایشی کار می‌کنند و عملا به فکر ورزش مملکت نیستند. درست است که فوتبال یک رشته پُرطرفدار است و من هم دوستان فوتبالی زیادی دارم که برای آنها ارزش و احترام زیادی قائل هستم، اما آقای وزیر آیا تمام ورزش ایران فوتبال است؟ بهتر است از لاک خود بیرون بیایید و برای ورزش ایران کار کنید.

وزارت ورزش باعث شد خادم سرخورده شود

برزگر تصریح کرد: این چه داستانی هست که مدیران با برگزاری همایش و گرفتن عکس‌های یادگاری به دنبال رفع و رجوع کم کاری‌های خود هستند. سهم بودجه فدراسیون‌ها بخصوص فدراسیون‌های المپیکی در بودجه وزارت ورزش و جوانان ناچیز است.

دارنده مدال طلای جهان اظهار داشت: اگر به چند سال گذشته نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که دلار از هزار تومان به 5 هزار تومان افزایش یافته، آیا این بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان همان را هم به صورت کامل به کشتی نداده است، کفاف خورد و خوراک و اعزام‌های تیم‌های کشتی را می‌دهد.

برزگر تصریح کرد: این که چند پیشکسوت را به دور خود جمع کنید و به آنها وعده و وعید بدهید که حمایت می‌کنید، جز نمایش چیز دیگری نیست چراکه در این مدت ما دیدیم نه تنها وزارت کمک چندانی به کشتی نکرد، بلکه باعث شد رسول خادم که مدیری توانمند بود و در این چند سال باعث شد حدود 350 میلیارد پول به کشتی بیاید نیز، سرخورده شود و دیگر نخواهد کار کند.

آیا وزارت ورزش حاضر است مسئولیت محرومیت کشتی‌گیران را بپذیرد؟

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: کشتی چه در گذشته و چه در حال هیچ گاه خط قرمزهای نظام را رد نکرده است و این چه چیزی است که به گردن کشتی انداخته‌اند. رسول خادم نگران کشتی بود چراکه احتمال تعلیق این رشته پرافتخار می‌رفت، اما آیا آقایان وزارت نشین از خادم حمایت کردند و یا به خاطر مسئله‌ای به این مهمی از خود گذشتگی نشان دادند که امروز از روند تغییر بیانیه‌های خادم صحبت می‌کنند؛ صحبت های خادم پیام روشنی داشت.

برزگر ادامه داد: آقای وزیر تکلیف را روشن کنید، بالاخره شما و همکارانتان می‌خواهید با رسول خادم کار کنید یا خیر؟ اگر جواب مثبت است، پس این همه پاسخ و زیر سوال بردن نتایج کشتی برای چیست؟ اگر جوابتان منفی است بگذارید وی برود سراغ زندگی‌اش؛ نیازی به اینقدر سیاسی کاری نیست. می‌خواهید مشکل کشتی را حل کنید یا خیر؟ چرا باید رسول خادم در مجامع بین‌المللی تنها باشد و همه چیز به اسم او تمام شود؟ آیا شما حاضر هستید که مسئولیت محرومیت کشتی‌گیران را بپذیرید، پس روابط بین‌الملل و دیپلماسی وزارت ورزش چه می‌کند؟

وزارت ورزش دنبال محکوم کردن خادم و فدراسیون کشتی است

وی اظهار داشت: برنامه‌های کشتی کاملا مشخص است، بهتر است برخی مدیران عزیز ورزشی، سیاسی نگران کشتی نباشند و موضوع را به نظام ربط ندهند. برنامه‌های کشتی با توجه به برگزار نشدن جام‌های جهانی کاملا مشخص است و باید در فروردین و اردیبهشت ماه مسابقات انتخابی تیم‌های ملی برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی برگزار شود.

به گزارش فارس ، این پیشکسوت قدیمی کشتی در پایان خاطرنشان کرد: چند روز دیگر سال 96 نیز به پایان می‌رسد و شاهد این هستیم که مقدار قابل توجهی از بودجه فدراسیون کشتی پرداخت نشده است، متأسفانه با این روندی که وزارت ورزش و جوانان گرفته است و به دنبال محکوم کردن رسول خادم و فدراسیون کشتی است، گره کشتی به جای اینکه باز شود کورتر می‌شود. عملکرد و کارنامه یک مدیر را بررسی می‌کنند؛ من از روحانی، رئیس جمهور محترم، همه مدیران دلسوز کشور و مردم عزیز می‌خواهم که پشتیبان پرافتخارترین ورزش کشور که ورزش ملی ما نیز محسوب می‌شود باشند چراکه کشتی همیشه در بازی‌های آسیایی، رقابت‌های جهانی و المپیک افتخارآفرین بوده و باعث اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید