افشاگری یار دیروز احمدی نژاد و مشایی: بقایی حرکاتی برخلاف ارزش‌های اسلامی انجام می‌داد

    کد خبر :243319

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد گفت: بقایی در ملاقات‌هایش ارزش‌های اسلامی را زیر پا می‌گذاشت و ما هم از دیدن این چیزها ناراحت می‌شدیم.
حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد با اشاره به تاثیر فراوان مشایی و بقایی در تفکرات احمدی نژاد، اظهار کرد: تصمیماتی که از شخص احمدی‌نژاد در چند ماه اخیر شاهد بودیم، به طور قطع و یقین متعلق به خودش نیست، بلکه با تأسی و پیروی از بقایی و مشایی اقدام به چنین حرکت‌های می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی که با احمدی‌نژاد کار می‌کردند به دلیل رفتارهای مشایی و بقایی از او فاصله گرفتند.

امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم با اشاره به تفکرات بقایی، گفت: بنده در دولت کارهای فرهنگی انجام می‌دادم و اختلاف نظر شدیدی هم با شخص بقایی داشتم، چرا که او حرکاتی بر خلاف ارزش‌های اسلامی انجام می‌داد.

امیری‌فر تصریح کرد: بقایی در ملاقات‌هایش ارزش‌های اسلامی را زیر پا می‌گذاشت و ما هم از دیدن این چیزها ناراحت می‌شدیم، به‌علاوه بقایی با خط مشی بسیج و ارزش گذاری برای نماز مخالفت می‌کرد.

رئیس شورای فرهنگی در دولت احمدی‌نژاد گفت: زمانی که می‌خواستیم به مساجد، نهادهای فرهنگی، حوزه‌های علمیه و بسیج کمک کنیم، بقایی اجازه نمی‌داد اما از آن طرف به ساختارشکنان و کسانی که ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کردند، پول‌های کلان می‌داد.

وی اضافه کرد: در طول سالهایی که امام جماعت نهاد ریاست جمهوری بودم حتی یک بار هم ندیدم در نماز جمعه شرکت کند و اعتقادی به مراجع، علما و رهبری نداشت.

امیری فر با تاکید بر اینکه چندین بار احمدی نژاد را نصیحت کردیم که به بقایی سِمت ندهد، اما او نپذیرفت و تفکر خود را دربست در اختیار بقایی قرار داد، اظهار کرد: برای احمدی‌نژاد فقط یک چیز مهم است و آن محکوم نشدن بقایی است! لذا تمام هجمه‌ها به قوه قضائیه هم به‌خاطر نجات بقایی است، بنابراین اگر قوه قضائیه بقایی را محاکمه نکند قطعا احمدی‌نژاد مدافع این قوه می‌شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی الهی گفت:
    موافقم ۱

    خوش به نانهایی که خوردیم و هر روز خط عوض کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید