جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی برگزار می شود

    کد خبر :243279

دومین جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی با هدف جلب توجه دانشگاهیان و دانشجویان به چالش‌های پیش‌روی کشور برگزار می شود.

دومین جشنواره ترویج علم در پایان‌نامه‌های دانشجویی، توسط گروه ترویج علم مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و با هدف معرفی عمومی فرهنگ کاستن از شکاف میان مردم و محققان، جلب توجه دانشگاهیان و دانشجویان به چالش‌های پیش‌روی کشور و تشویق دانشگاهیان به برقراری ارتباط مستقیم با مردم برگزار می‌شود.

این جشنواره با تمرکز بر «چالش‌های پیش‌روی کشور» و فراهم آوردن زمینه‌ای برای گفتگو و هم‌اندیشی میان علم‌ورزان و مردم دربارۀ چالش‌های کشور و جلب توجه عمومی به آموزش غیررسمی و یادگیری مادام‌العمر، آمادۀ دریافت آثار است.

فقر، نابرابرای، اشتغال، بحران تامین آب، آلودگی هوا، بحران ریزگردها، عدالت آموزشی، حقوق زنان، ضرورت اصلاحات ساختاری و اقتصادی، کارکردهای فضای مجازی، اخلاق عمومی از جمله موضوعات این جشنواره است.

به گزارش مهر، دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد یا دکتری می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۷ فروردین ۹۷ به مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ارسال کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شمارۀ ۸۸۰۳۶۱۴۴ داخلی ۲۰۶ تماس حاصل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید