منتظر یک “خوش و بش” متفاوت از تلویزیون باشید

    کد خبر :242889

بازیگر و مجری تلویزیون گفت: خوش و بش ساختار جدید دارد و مردم منتظر یک کار متفاوت باشند.
محمد مسلمی بازیگر و کارگردان تلویزیون درباره مراحل ضبط برنامه “خوش و بش” گفت: ضبط برنامه “خوش و بش” از دهم اسفند آغاز و چند قسمت از آن ضبط شده و در سال 96 تا 27 اسفند ادامه دارد و بعد از وقفه تعطیلات نوروزی ضبط برنامه ادامه پیدا می کند.

وی در همین راستا افزود: فضای تولید بسیار عالی است، با توجه به این که همیشه تلویزیون به دنبال کارهای فاخر می گشت ما سعی کرده ایم از نظر متن، دکور، موسیقی و بازی به یک سلیقه جدید برای مخاطب رسیده و ذائقه آنها را عوض کنیم.

کارگردان “خوش و بش” درباره محتوای برنامه اظهار کرد: هر شب قصه، نمایش، تله تئاتر و مشارکت تماشاچیان را در برنامه داریم. با این که برنامه شاد و مفرح ولی هدفمند است و از نظر نوع سبکی که ارائه می شود تا کنون چنین فرمی را نداشته ایم، سعی کرده ایم به یک ساختار جدید برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های شبکه های ماهواره ای و مطالب فضای مجازی سعی کرده ایم برنامه ای که مخاطب پای آن بنشیند، با آن ارتباط برقرار کند و تماشاچیان داخل برنامه هم صرفا تماشاچی نباشند و از آن ها استفاده کنیم که کار خوب و متفاوتی تولید کنیم.

مسلمی به بازیگرانی که تا کنون مقابل دوربین رفته اند اشاره و بیان کرد: علاوه بر من، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، نگین معتضدی که بازیگران ثابت و اصلی و بازیگران مهمان نیز از دانشجویان تئاتر تا کنون مقابل دوربین قرار گرفته اند.

وی درباره شرایط ضبط برنامه “خوش و بش” توضیح داد: در هر برنامه یک قصه و 4 بازیگر ثابت حضور دارند، روزی یک قسمت ضبط می شود که تا 3 شب طول می کشد و بعد از ایام نوروز ادامه آن ضبط می شود.

عموی فیتیله ای خاطرنشان کرد: برای این که حس و حال برنامه از بین نرود روزی یک قصه ضبط می کنیم که پایان اردیبشهت ماه تولید “خوش و بش” به پایان برسد. برنامه در پایان هر هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه پخش خواهد شد و مردم از نوروز منتظر یک کار متفاوت باشند.

گفتنی است؛ برنامه “خوش و بش” در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه ای برای گروه خانواده شبکه دو سیما است که از ۱۰ اسفندماه ضبط آن شروع شده است. این مجموعه در قالب نمایشنامه و قصه با یک ساختار جدید به مسائل و مشکلات از جمله ازدواج، طلاق، کلاهبرداری و اعتیاد می پردازد.

برنامه “خوش و بش” برای این که در موضوعات به درستی ورود کرده، به آن ها پرداخته و به خطا نرود از کارشناسان مختلفی همچون دکتر محمودی و سایر کارشناسان برای برنامه استفاده می کند.

عوامل مجموعه “خوش و بش” عبارتند از طراح و کارگردان: محمد مسلمی، تهیه کننده: علیرضا آقایی، نویسنده: فرهاد نقدعلی، مشاور کارگردان و بازیگردان: سعید دولتی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی مسلمی، مدیر تولید: امیر فروتن، طراح دکور: شهرام قدیری، طراح گریم ولباس: نوید فرح مرزی، آهنگساز تیتراژ: دکتر محمدرضا چراغعلی و موسیقی متن: عبد آتشانی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید