کرانچار گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید/ مذاکره با سرمربی ردی!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴
    کد خبر :242786

مسئولان فدراسیون فوتبال زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان را برای سرمربیگری در تیم امید در نظر گرفته‌اند و این مربی کروات گزینه اصلی هدایت تیم المپیک است.

فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب سرمربی تیم امید است تا این تیم با آمادگی کامل برای بازی های آسیایی جاکاراتا آماده شود؛ هرچند این تیم تا الان هم فرصت زیادی را از دست داده است و کمیته فنی طبق برنامه باید اواخر ماه قبل سرمربی را معرفی می کرد.

مسئولان فدراسیون طی روزهای گذشته با چند سرمربی داخلی و خارجی مذاکراتی داشته اند. حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این مذاکرات ادامه دارد و تا این هفته، نام سرمربی اعلام خواهد شد.

زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم سپاهان که این فصل نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند، یکی از گزینه های اصلی فدراسیون فوتبال است و حتی محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال روز گذشته مذاکراتی با این سرمربی کُروات داشته است.

کرانچار که چند روزی است به تهران آمده مد نظر مسئولان فدراسیون است تا مذاکرات جدی با وی صورت بگیرد. البته عنوان شده وی در یکی از هتل های تهران با مسئولان فدراسیون نشست داشته اما اینکه به چه نتیجه ای رسیده اند مشخص نیست.

به گزارش مهر، کرانچار آذرماه سال ۱۳۹۳ هم گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید ایران با مدیریت حبیب کاشانی بود ولی دخالت‌های وزارت ورزش در نهایت حضور این سرمربی در تیم امید را منتفی کرد و تیم ایران با هدایت محمد خاکپور هم به المپیک راه نیافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید