کات: برای تراکتورسازی امتیازات بازی فردا بسیار مهم است/قبلا که به تبریز آمدم یادم هست زمین خوب نبود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰
    کد خبر :242771

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات،‌گفت:امیدوارم بتوانیم در این بازی بهتر نتیجه بگیریم.

تین کات در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی که در تبریز داریم سخت است چرا که این بازی خارج از خانه است. در بازی قبلی که در امارات بود شانس‌های زیادی به دست آوردیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی بهتر نتیجه بگیریم.

وی افزود: قبلا که به تبریز آمدم یادم هست زمین خوب نبود. الان شرایط بهتر است. این نکاتی است که در مورد بازی فردا می‌توانستم بگویم.

سرمربی الجزیره در مورد اینکه آیا بازیکن جانشین خوبی برای سه بازیکن اصلی محروم تیمش دارد، تصریح کرد: اگر در این سطح نبودند که اصلا در لیست ما جای نمی‌گرفتند. جوان هستند ولی بازیکنان شایسته‌ای هستند. برای بازیکنان جوان آکادمی داریم. بازیکنان محروم ما هم از آکادمی آمده بودند. البته باید بگویم کاپیتان ما در بازی قبل مصدوم بود اما در این بازی می‌تواند به میدان برود.

تین‌ کات در ادامه در مورد اینکه چرا می‌گوید آنها بهتر بازی کردند در شرایطی که تراکتورسازی موقعیت‌های بیشتری داشت، خاطرنشان کرد: من نگفتم بهتر بودیم. هر دو تیم خوب بازی کردند ولی من امیدوار بودم برنده شویم. هر بازی که انجام می‌دهیم تجربه جدیدی برای بازیکنان است.

وی در پاسخ به این سوال که تیم‌های اماراتی به دنبال جبران نتایج ضعیف سال‌های اخیر هستند، گفت: باید ببینیم در بازی چه اتفاقی می‌افتد. برای تراکتورسازی امتیازات بازی فردا بسیار مهم است.

به گزارش فارس، سرمربی الجزیره در مورد اینکه آیا جو ورزشگاه در بازی دو سال قبل برایشان غافلگیر کننده بود، تصریح کرد: در آن بازی 80 هزار هوادار آمده بود. ما غافلگیر نشدیم. بازی قبلی هم می‌گفتند 80 هزار هوادار می‌آید اما وقتی سوت زده شد 20 هزار هوادار آمده بود. از هوادار ترسی نداریم. در جام جهانی بازی کردیم و هواداران بیشتری دیده‌ایم. چیزی که غافلگیر کننده است حضور مسی‌، رونالدو، سوآرز و مارسلو است. دوست داریم هوادار بیشتر باشد و این مسئله به بازی کمک می‌کند. امیدوارم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از بازی لذت ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید