برترین‌های رویداد ملی ایده بازار تخصصی حمل و نقل معرفی شدند

    کد خبر :242453

اولین رویداد ملی ایده‌ بازار تخصصی حمل‌ونقل دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش بازتاب به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل و نقل ۸ ایده راه یافته به مرحله نهایی این رویداد ارائه شد.

در فراخوان این رویداد ملی از ایده پردازان کشور خواسته شد ایده‌های خود را در ۶ بخش مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط‌زیست، زیرساخت، ایمنی و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حوزه حمل و نقل ارسال کنند.

ایده‌های ارسالی بیشتر در حوزه‌های اقتصادی و سرعت‌بخشی به خدمات‌رسانی و کاستن از آسیب‌های وزن بار در جابه‌جایی بار متمرکز بود. با توجه به نزدیک بودن محتوای ایده‌ها، بر اساس رای داوران ۸ ایده‌ راه‌یافته به مرحله نهایی این رویداد ملی در سه سطح ارزیابی و امتیازدهی شدند.

ایده‌« باریار» ارائه شده از سوی فاطمه کاظمی بابایی، ایده «پارک جو» ارائه شده از سوی امیر اکبرزاده، «سیتی سیر» ارائه شده از سوی محمدرضا محلوجی، «ابر خازن» ارائه شده از سوی مرضیه آزاد فلاح ایده‌های سطح «الف» هستند که به هر کدام ۱۵ میلیون ریال جایزه اعطا شد.

«سامانه جامع مدیریت» ارائه شده از سوی محمدباقر رایین آبرومند، «موتور جستجوی هوشمند» ارائه شده از سوی سجاد شهاب‌الدینی، برگزیدگان سطح «ب» هستند که موفق به دریافت ۹ میلیون ریال شدند.

همچنین ایده های «حمل‌ونقل ترکیبی» ارائه شده از سوی محمدرضا مختاری، «طراحی و ساخت سیستم» ارائه شده از سوی حامد نامی فرد ایده‌های سطح «ج» هستند که جایزه این سطح دریافت ۵ میلیون ریال بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید